۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۴۶

رسول خادم در گفتگو با مهر:

کم شدن یک وزن تاثیری در کشتی ایران ندارد/ نتایج کلی کاروان تغییر می‌کند

کم شدن یک وزن تاثیری در کشتی ایران ندارد/ نتایج کلی کاروان تغییر می‌کند

رئیس فدراسیون فدراسیون کشتی با اشاره به کم شدن یکی از اوزان این رشته در بازیهای آسیایی گفت: انتخاب هفت کشتی گیر اعزامی به بازیهای آسیایی برعهده کادر فنی است و از این حیث تیم ملی ایران با مشکل مواجه نخواهد شد اما از نظر تیمی روی عملکرد کاروان تاثیرگذار خواهد بود.

رسول خادم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی مهر به قزاقستان ضمن بیان این مطلب افزود: براساس تصمیم جدیدی که گرفته شده است در بازیهای آسیایی اینچئون از هشت وزن کشتی تنها هفت وزن حضور خواهند داشت که البته مشکلی برای ایران ایجاد نمی کند.

وی در توضیح بیشتر این اتفاق گفت: انتخاب این هفت وزن به دلخواه و تصمیم کادر فنی است و از این حیث توان مدال آوری تیم ملی همچنان حفظ می شود و کادر فنی کشتی گیرانی که شانس بالایی برای مدال آوری دارند را انتخاب می کنیم. البته این تصمیم روی نتایج کلی کاروان تاثیر می گذارد و ممکن است تعداد مدال های کاروان کم شود. در مجموع این تصمیم هیچ فرقی به حال کشتی ایران نخواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از عملکرد کشتی گیران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه در روز اول کشتی گیران ایران نمایش خوبی داشتند و توانستند به سه فینال راه پیدا کنند و یکی هم به رده بندی برود.

کد خبر 2277161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha