۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۱۱

امیر توکلیان در گفتگو با مهر:

امیدمان به مدال‌آوری چهار وزن دوم زیاد است/ وزن 70 کیلو ناشناخته است

امیدمان به مدال‌آوری چهار وزن دوم زیاد است/ وزن 70 کیلو ناشناخته است

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: امید کادر فنی به مدال آوری چهار وزن دوم تیم ملی زیاد است و از ابتدا هم فکر می کردیم در این اوزان به مدال برسیم.

امیر توکلیان در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به قزاقستان ضمن بیان این مطلب افزود: رقابت های چهار وزن اول قهرمانی آسیا برای ایران به خوبی دنبال شد و ما سه فینالیست داشتیم و یکی هم برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد که عملکرد مناسبی به شمار می رود.

وی در مورد قرعه کشی رقابت های چهار وزن دوم نیز گفت: ما در هر چهار وزن شرایط خوبی داریم و از قبل هم می دانستیم که در این چهار وزن شانس مدال آوری ما بسیار زیاد است. این چهار کشتی گیر از مدتها پیش زیر نظر یک مربی کار کرده اند و از نظر آمادگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: البته زرین کمر به خاطر مصدومیتی که داشت در 10 روز گذشته کمتر در تمرینات پرفشار شرکت کرده و بیشتر تمرینات سبک را پشت سرگذاشته است. با این حال در مبارزات روز پنجشنبه به میدان خواهد رفت.

توکلیان با اشاره به سطح کیفی این مسابقات گفت: رقابت های این دوره متفاوت از سالهای گذشته برگزار می شود چرا که اوزان کشتی تغییر کرده و همین امر سبب شده کشتی گیران شناخت خیلی زیادی از یکدیگر نداشته باشند. ما در وزن 70 کیلوگرم این مشکل را داریم و حریفان برامان ناشناخته هستند اما حسین خانی در رقابتهای جهانی آمریکا کشتی های خوبی گرفت و مطمئنا در این دوره از مسابقات هم مبارزات خوبی را به نمایش خواهد گذاشت. 

کد خبر 2277178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha