۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۳۶

درگذشت ماموستا مجتهدي ضايعه اي ناگوار براي كردستان بود

درگذشت ماموستا مجتهدي ضايعه اي ناگوار براي كردستان بود

سنندج – خبرگزاري مهر: نماينده مردم شهرستان هاي سنندج، ديواندره و كامياران در مجلس شوراي اسلامي با صدور پيامي درگذشت ماموستا مجتهدي را ضايعه اي ناگوار براي كردستان عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار مرادي با انتشار پيامي ضمن تسليت درگذشت ماموستا مجتهدي امام جمعه سنندج و نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري، اين اتفاق را ضايعه اي جبران ناپذير براي مردم اين استان عنوان كرد.

در پيام نماينده مردم سنندج در مجلس شوراي اسلامي آمده است: ماموستا حسام الدين مجتهدي در زمان عمر با بركت خود خدمت به اسلام و مردم را در اولويت كارهاي خود قرار داد ولي متاسفانه وي امروز دار فاني را وداع گفت و اين اتفاق ضايعه اي ناگوار براي مردم كردستان به شمار مي رود.

وي همچنين درگذشت ماموستا مجتهدي كه مردمداري و خدمت به آنها را در زمان حيات خود به بهترين شكل ممكن انجام داد مايه تاسف و تاثر شديد مردم اين استان عنوان كرد و افزود: حضور در پايگاه و سنگر بسيار مهم نماز جمعه در سنندج و خدمت به مردم براي اعتلاء آموزه هاي ديني از تلاش ها و يادگارهاي ارزشمند ماموستا مجتهدي به شمار مي رود كه براي هميشه در تاريخ باقي مي ماند.

سالار مرادي نماينده مردم شهرستان هاي سنندج، ديواندره و كامياران در مجلس شوراي اسلامي در پايان درگذشت ماموستا مجتهدي را به مردم استان كردستان، شهرستان سنندج به ويژه خانواده آن مرحوم تسليت گفت.

ماموستا حسام الدين مجتهدي امام جمعه سنندج و نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري ظهر امروز در يكي از بيمارستان هاي تهران دار فاني را وداع گفت.

امام جمعه سنندج از 24 فروردين ماه در سنندج بستري و بعد از پنج روز براي ادامه درمان به تهران منتقل شد ولي امروز ظهر دار فاني را وداع گفت.

ماموستا حسام الدين مجتهدي از چهره هاي برجسته مذهبي و ديني كشور بود كه در دو دوره به عنوان امام جمعه سنندج فعاليت كرد و از دو سال قبل نيز با راي مردم استان به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبري انتخاب شد.

کد خبر 2278741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha