۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۵۵

عضو هیات مدیره پرسپولیس:

رحیمی شایسته‌ترین فرد برای جمع کردن حواشی پرسپولیس بود

رحیمی شایسته‌ترین فرد برای جمع کردن حواشی پرسپولیس بود

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه گفت: در حال حاضر شایسته‌ترین فرد برای جمع کردن حواشی پرسپولیس رحیمی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا سیاسی در حاشیه جلسه هیات مدیره این باشگاه پیرامون انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه بیان کرد: در حال حاضر شایسته‌ترین فرد برای جمع کردن حواشی پرسپولیس رحیمی بود و ما تشخیص دادیم که وی را انتخاب کنیم.

وی در خصوص نحوه حضورش در هیات مدیره این باشگاه گفت: به من پیشنهاد شد تا با توجه به مشکلاتی که در این باشگاه وجود دارد برای کمک به پرسپولیس بیاییم که به خاطر علاقه شخصی‌ام به پرسپولیس این پیشنهاد را پذیرفتم.

این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود وی ورزشی نیست خاطرنشان کرد: ما با فوتبال کاری نداریم و می‌خواهیم حواشی را جمع کنیم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که رویانیان هم این ادعا را مطرح کرده بود و شما می‌خواهید همان راه را ادامه دهید، تاکید کرد: رویانیان در مقام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آن حرف را زد و من در هیات مدیره باشگاه هستم. ما آمده‌ایم که مشکلات اقتصادی باشگاه را حل کنیم.

وی همچنین درباره بدهی‌های این باشگاه توضیح داد: پیش بینی ما این است که بدهی‌ها را پرداخت کنیم و بتوانیم کار را پیش ببریم. برای همین تصمیم گرفتیم تا رحیمی را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کنیم. خودمان هم با فوتبال کاری نداریم و به دنبال مسایل اقتصادی و جمع کردن حواشی هستیم.

کد خبر 2280251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha