۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

فانی:

افزایش 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش نشان از توجه ویژه دولت به این نهاد دارد

افزایش 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش نشان از توجه ویژه دولت به این نهاد دارد

انزلی – خبرگزاری مهر: وزیر آموزش و پرورش گفت: افزایش 26 درصدی بودجه وزارتخانه مزبور نشان از توجه ویژه دولت به این نهاد دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فانی عصر دوشنبه در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: تمامی استانداران سراسر کشور به سازمان آموزش و پرورش توجه ویژه ای دارند.

وی اظهارداشت: این وزارتخانه با توجه به ماموریت خود به ویژه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مسئولیت سنگینی بر عهده دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه زیر ساخت همه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی  و ... همه نهادها و سازمان ها منابع انسانی است که از سوی آموزش و پرورش تامین می شود.

وی همچنین با بیان اینکه همه سازمان ها و نهادها باید  برای توسعه  بیش از پیش این نهاد همکاری و تعامل لازم را داشته باشند، ادامه داد: مدیریت  12.5 میلیون دانش آموز به همراه یک میلیون فرهنگی  در 105 هزار مدرسه کشور  امری دشوار است.

استاندار گیلان نیز در این نشست گفت: روز معلم روز عشق، ایثار ، صبر و خود گذشتگی است.

محمد علی نجفی افزود:  از این باغبانان که هر روز با دلی پر از محبت گل های قلب خود را به نیازمندان محبت عرضه می کنند باید قدردانی کرد.

وی اظهارداشت: آموزش و پرورش در تمامی بخش ها به ویژه سلامت، فرهنگ و غیره حضوری نقش آفرین دارد بنابراین می طلبد همگان به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

استاندار اذعان داشت: آموزش و پرورش گیلان با کمک معلمان باید در احیای فرهنگ زیبای ایران به ویژه این خطه زیبایی شمالی که رو به فراموشی است، نقش آفرینی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم در این نشست ضمن تبریک هفته معلم گفت: ظرافت و زيبايي كار معلمان در عرصه تعليم و تربيت ستودني و تعظيم در مقابل عظمت، شكوه و گرانمايگي اين قشر خدوم و پرتلاش براي آحاد جامعه اسلامي، ضرورتي اجتناب‌ ناپذير است.

مهدی حاجتی افزود: بدون شک راز ماندگاري و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفاي باطن آنهاست و به یقین جوشش چشمه‌ سارهاي زلال پويندگان راه سعادت و تكامل بشري حاصل مجاهدت‌ هاي معلمان و مربيان فرزانه‌ اي است كه امانت‌ دار انسان‌ هستند.
کد خبر 2280414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha