۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۵۰

با حضور ضرغامی/

استودیو و اتاق فرمان پخش زنده مسجد مقدس جمکران افتتاح شد

استودیو و اتاق فرمان پخش زنده مسجد مقدس جمکران افتتاح شد

قم - خبرگزاری مهر: استودیو و اتاق فرمان پخش زنده برنامه‌های مسجد مقدس جمکران با حضور رئیس سازمان صدا و سیما افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بهره برداری و افتتاح استودیو و اتاق فرمان پخش زنده برنامه‌های مسجد مقدس جمکران، شامگاه سه شنبه با حضور عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و همچنین مسئولان صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قم، در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه یکی از تاکیدات رئیس سازمان صدا و سیما استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است، اظهار داشت: در قم برنامه‌های بسیاری در ابعاد مختلف سیاسی، حوزوی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌شود که این برنامه‌ها به صورت خوبی در رسانه ملی انعکاس می‌یابد.

بهرام محمدی‌نیا، به پخش برنامه‌های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از استودیو حرم اشاره کرد و افزود: پخش برنامه‌های مختلفی از جمله مراسم‌‌های مناسبتی، سخنرانی‌ها و خطبه خوانی مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم ادامه داد: در مسجد مقدس جمکران به دلیل کمبود امکانات، قادر به پخش برنامه‌های زنده نبودیم که با همکاری خوب تولیت مسجد مقدس جمکران و همچنین سازمان صدا و سیما ساخت و راه اندازی استودیوی پخش زنده محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به امکانات ایجاد شده در استودیو پخش زنده مسجد مقدس جمکران گفت: تعداد 6 دوربین در نقاط مختلف مسجد و با زاویه گردش ۳۶۰ درجه نصب شده که تصاویر ارسالی این دوربین‌ها از طریق اتاق فرمان کنترل می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم افزود: از این پس برنامه‌های مسجد مقدس در شب‌های سه شنبه به صورت مستقیم برای مخاطبان پخش خواهد شد.

 

کد خبر 2281588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha