۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱

رحمت آبادی به مهر خبر داد:

خرید 1700 تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی/ هر کیلو گندم 1050 تومان خریداری می شود

خرید 1700 تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی/ هر کیلو گندم 1050 تومان خریداری می شود

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شکرت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: برای هر کیلوگرم گندم معمولی نرخ هزار و 50 تومان و گندم "دروم"، 1080 تومان تعیین شده که تاکنون بیش از هزار و 700 تن گندم از کشاورزان خریداری شده و هزینه آن به کشاورزان پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال برای هر کیلو گرم گندم معمولی نرخ هزار و 50 تومان و گندم "دروم"، 1080 تومان تعیین شده که تاکنون بیش از هزار و 700 تن گندم از کشاورزان خریداری شده و هزینه آن به کشاورزان پرداخت شده است.

مظفر رحمت آبادی گفت: هم اکنون سیلوهای استان ظرفیتی معادل یک میلیون و 120 هزار تن دارند که از این میزان 300 هزار تن آن در اختیار بخش دولتی و مابقی به بخش خصوصی تعلق دارد.

وی افزود: با پیش بینی برداشت 900 هزار تنی گندم تا پایان مرداد ماه سالجاری 700 هزار تن گندم امسال از کشاورزان خریداری خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ظرفیت مازاد سیلوهای استان تاکید کرد: در بهترین سال های آبی 800 هزار تن گندم از مزارع استان برداشت شده که ظرفیت کنونی سیلوهای استان با احتساب آن کافی و در برخی مناطق مازاد خواهد بود.

وی در پایان با بیان پراکنش جغرافیای خوب سیلوهای استان، از کشاورزان خواست که به منظور پیشگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی، محصولات خود را تنها به مراکز دولتی تحویل دهند.

کد خبر 2282556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha