۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲

واعظی:

نسل سوم مخابرات امسال عملیاتی می‌شود/ در همه بخش‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات عقب‌ماندگی وجود دارد

نسل سوم مخابرات امسال عملیاتی می‌شود/ در همه بخش‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات عقب‌ماندگی وجود دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در همه بخش‌های زیرنظر این وزارتخانه عقب ماندگی‌ها و کارهای نکرده بسیار است.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، دکتر محمود واعظی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با مدیران سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در همه بخش‌ها عقب افتادگی‌هایی وجود دارد و خیلی از کارها باید می‌شد ولی نشد.

وی اضافه کرد: ما به گذشته کار نداریم ولی امسال که سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده مقام معظم رهبری از همه ملت و دستگاه های دولتی و غیردولتی خواستند با همت و مدیریت جهادی بتوانیم برای مردم خدمت گذار خوبی باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در هر بخشی از این وزارتخانه کارهای انجام نشده بسیار است، اظهار کرد: در مرکز پست به هیچ وجه از آنچه که الان انجام می‌شود راضی نیستیم چراکه فضای بسیار بازی پیش روی همه ما وجود دارد.

واعظی مزیت اصلی پست بانک را ارائه خدمات مناسب در مناطق دورافتاده و محروم ذکر کرد و خواستار توسعه خدمات این مرکز شد.

نیاز مردم در اینترنت 10 برابر ظرفیت کنونی است

وی اضافه کرد: در زمینه مخابرات کارهایی انجام شده ولی حتما باید این فعالیت‌ها گسترده تر باشد و تلاش کنیم امسال چند پروانه مختلف به بخش خصوصی داده شود و نسل سوم مخابرات در سراسر کشور عملیاتی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد کاستی‌های اینترنت و فضای مجازی اظهار کرد: در چند سال گذشته آن طور که باید به این بخش توجه نشده است.

واعظی تصریح کرد: الان در قم پهنای باند 5 گیگ است و هیچ کسی راضی نیست. نیاز مردم 10 برابر ظرفیت کنونی است و باید با مدیریت جهادی و علمی زیرساخت ها و دسترسی ها را آماده کنیم تا در مقابل مردم شرمنده نباشیم.

وی تاکید کرد: باید یک همبستگی بسیار نزدیک بین خانواده آی سی تی کشور از جمله پست، مخابرات، پست بانک، زیرساخت و فناوری اطلاعات به وجود آید تا کارها با هم افزایی بهتر و بیشتری انجام شود.

 

کد خبر 2282596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha