۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷

حجت الاسلام گودرزی عنوان کرد:

لزوم برطرف کردن دغدغه های معلمان/ معلمان هدایتگران واقعی جامعه

لزوم برطرف کردن دغدغه های معلمان/ معلمان هدایتگران واقعی جامعه

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: برطرف شدن مشغله ها و دغدغه های ذهنی معلمان می تواند نتایج بهتری به دنبال داشته باشد و می توان امیدوار بود که امر تعلیم و تربیت بهتر صورت بپذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی صبح امروز (یکشنبه) در همایش گرامیداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشت و گفت: معلمان هدایتگران واقعی جامعه هستند که به دیگران علم و آگاهی و معرفت می بخشند.

وی خاطرنشان کرد: معلمان انسان های شریفی هستند که با ایثارگری آینده سازان این مملکت را مورد تعلیم و تربیت قرار می دهند و به همین دلیل باید قدردان زحمات آن ها بود.

حجت الاسلام گودرزی یادآور شد: کاری که معلمان انجام می دهند کاری بسیار ارزشمند است و تنها خداوند متعال می تواند اجر آن ها را بپردازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: به درستی معلمی شغل انبیاست و آن ها نیز همچون پیامبران الهی به کار هدایت افراد می پردازند.

حجت الاسلام گودرزی، در پایان خواستار برطرف شدن مشغله ها و دغدغه های ذهنی معلمان شد و گفت: در این صورت نتایج بهتری حاصل خواهد شد و می توان امیدوار بود که امر تعلیم و تربیت بهتر صورت بپذیرد.

کد خبر 2284316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha