۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

سردار عروج:

دشمنان برای مقابله با نظام ایران اسلامی روال و قاعده مذهبی در پیش گرفته‌اند

دشمنان برای مقابله با نظام ایران اسلامی روال و قاعده مذهبی در پیش گرفته‌اند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان برای مقابله با نظام ایران اسلامی روال و قاعده مذهبی در پیش گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خسرو عروج صبح یکشنبه در هفتمین یادواره شهدای شهر چغادک اظهار داشت: شهدا نقش بسیار مهمی در عزت و اقتدار کنونی کشور ما دارند و ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است که جان و مال خود برای شرف کشورشان گذشتند.

وی با اشاره به اهمیت نماز، تصریح کرد: یکی از خصوصیات بارز شهدای دوران دفاع مقدس برپایی نماز و راستگویی بود و ما نیز باید این دو خصیصه را مد نظر داشته باشیم و به توصیه‌های مکرر شهدا در این زمینه توجه کنیم.

مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هرکس دو خصوصیت نماز و راستگویی را داشته باشد هم در همه عرصه‌های زندگی موفق خواهد بود و هم بهشت برای او قرار داده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های دشمنان برای اجرای برنامه‌های ضد دینی در کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان روال و قاعده مذهبی را برای مقابله با نظام ایران اسلامی و تاسیس ارتش‌های خود در پیش گرفته‌اند.

دشمن از قدرت ایران آرامش ندارد

سردار عروج تاکید کرد: دشمن با توجه به بررسی‌های و محاسبات خود به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازی کند و برای مقابله با آن باید شبیه‌سازی یا بدل‌سازی كنند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه را برای ایستادگی مقابل جمهوری اسلامی هدف قرار داده‌اند، افزود: دشمن برای ضربه‌زدن به ولایت فقیه به تربیت رزمنده مذهبی می‌پردازد.

مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جایگاه ویژه شهدا اشاره کرد و گفت: دشمن و استکبار جهانی از قدرت ایران که برگرفته از خون شهداست، آرامش ندارد.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی از نظر جغرافیای سیاسی در محاصره دشمنان است و همانطور که امام حسین (ع) در محاصره قرار گرفت تا بشریت را نجات دهد، ما نیز باید مراقب تمام بشریت باشیم.

کد خبر 2284544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha