۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۵

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد؛

اعلام برنامه اصلی حوزه درمان در سال 93/ نوسازی هتلینگ و تجهیزات پزشکی بیمارستانها

اعلام برنامه اصلی حوزه درمان در سال 93/ نوسازی هتلینگ و تجهیزات پزشکی بیمارستانها

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برنامه اصلي حوزه درمان وزارت بهداشت در سال 93، اجراي فاز اول برنامه تحول نظام سلامت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد حاجی آقاجانی در نشست رئیس جمهور با مسئولین وزارت بهداشت که روز دوشنبه در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، افزود: براي تدوين برنامه تحول نظام سلامت از مهرماه 92 تا ارديبهشت 93 حجم عظيم و كم سابقه‌اي از مطالعات كارشناسي و نشست‌هاي علمي و تخصصي صورت گرفت و دو اجلاس اختصاصي رؤساي دانشگاه‌های علوم پزشکی و يك اجلاس رؤسا و مديران بيمارستان‌هاي سراسر كشور به اين امر اختصاص يافت.

وی یادآور شد: هفتم ارديبهشت ماه امسال دستورالعمل جامع اجراي برنامه‌هاي هفت‌گانه تحول نظام سلامت در فاز اول به دانشگاه‌هاي علوم پزشکی سراسر كشور ابلاغ شد و از روز پانزدهم ارديبهشت ماه اجراي آن در سراسر كشور آغاز گرديد.

آقاجانی با بیان اینکه ساختار اجرايي و نظارتي ويژه‌اي براي اين طرح در سطوح مختلف پيش‌بيني شده است، گفت: اين طرح دست‌آوردهاي مستقيم و غيرمستقيم متعددي خواهد داشت و در مجموع در طي سال 1393 پرداختي مردم در بيمارستانهاي وزارت بهداشت بابت خدمات بستري كاهش خواهد يافت.

وی گفت: امكانات هتلينگ و تجهيزات پزشكي بيمارستانهاي كشور نوسازي مي‌شود و كيفيت خدمات بهتر خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت گام مهمي در مسير عدالت در دسترسي به خدمات بيمارستاني و مراقبت‌هاي پزشكي براي آحاد ايرانيان برداشته مي‌شود، اظهار امیدواری کرد که با مجموع اقدامات صورت گرفته رضایتمندی مردم از خدمات بیمارستانها افزایش یابد.

کد خبر 2285423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha