۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹

با موافقت اکثریت اعضای هیات مدیره؛

مرزبان به نیمکت پدیده در لیگ چهاردهم نزدیک شد

مرزبان به نیمکت پدیده در لیگ چهاردهم نزدیک شد

در حالی که پدیده‌ای‌ها اسامی مطرح زیادی را برای هدایت این تیم در لیگ چهاردهم اعلام کرده‌اند اما اکثر اعضای هیات مدیره از همان ابتدا تمایل به سپردن هدایت تیم به مرزبان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از صعود تیم فوتبال پدیده مشهد به چهاردهمین دوره رقابتهای لیگ برتر، مسئولان این باشگاه اعلام کردند که اکبر میثاقیان اولویت نخست آنها برای هدایت تیم پدیده در لیگ چهاردهم است اما طبق آخرین اخبار واصله، مذاکرات وی با مسئولان پدیده در همان مراحل ابتدایی شکست خورده و عملا میثاقیان شانسی برای نشستن روی نیمکت پدیده در لیگ چهاردهم ندارد.

در این بین برخی از مسئولان پدیده با مطرح کردن برخی از اسامی مربیان باتجربه و دارای کارنامه، از گزینه بودن آنها برای سرمربیگری پدیده در لیگ چهاردهم خبر دادند. اسامی که تا به امروز دعوت به مذاکره نشده و برنامه‌ای نیز از آنها گرفته نشده است.

بر این اساس و در حالیکه پدیده‌ای ها اسامی مطرح زیادی را برای هدایت این تیم در لیگ چهاردهم اعلام کرده‌اند اما اکثریت قاطع اعضای هیات مدیره از همان ابتدا تمایل به سپردن هدایت تیم را به علیرضا مرزبان داشته‌اند.در واقع آنها از بین اسامی بزرگی که تا به امروز مطرح شده، تنها از خداداد عزیزی برنامه خواسته‌اند تا در صورت اعلام رسمی نام مرزبان به عنوان سرمربی پدیده، توجیهی وجود داشته باشد که وی و برنامه‌اش از بین گزینه‌های مطرح مختلف بیشترین میزان مقبولیت در بین اعضای هیات مدیره را داشته است.

البته دستیار پیشین مربیانی همچون افشین قطبی، حمید استیلی و زلاتکو کرانچار نیز در این بین در نشست هیات مدیره اعلام کرده که به احتمال فراوان از یک مربی مطرح آلمانی در کادرفنی خود استفاده خواهد کرد.

قرار است که پدیده‌ای ها طی چتد روز آینده برنامه‌های خود را برای جشن صعود و قهرمانی در لیگ دسته اول اعلام کنند و در صورتیکه اتفاق غیر منتظره‌ای نیفتد نام مرزبان نیز به عنوان سرمربی جدید پدیده اعلام خواهد شد.

کد خبر 2285641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha