۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۱۱

در نشست هماهنگی تصمیم گرفته شد؛

برگزاری قطعی چهار دیدار تیم ملی فوتبال پیش از حضور در برزیل

برگزاری قطعی چهار دیدار تیم ملی فوتبال پیش از حضور در برزیل

تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در جام جهانی برزیل سه دیدار تدارکاتی در اردوی اتریش و یک بازی دوستانه را در اردوی برزیل برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست 3 ساعته بخش‌های بین‌الملل، مالی، تیم‌های ملی، روابط عمومی، لجستیک و پزشکی ظهر امروز یکشنبه در خصوص برنامه‌های تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل در دفتر دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن بیان تمامی مسائل مربوط به مسابقات جام جهانی و برنامه‌های فدراسیون فوتبال و همچنین خواسته‌های فدراسیون جهانی فوتبال را بیان کرد و پس از آن تمامی بخش‌های فوق اقدامات انجام شده خود را در این خصوص ارائه کردند.

از جمله برنامه‌های مورد بررسی قرار گرفته، می‌توان به ارسال پرسش نامه‌های درخواست شده توسط فیفا، ارسال فهرست نهایی بازیکنان، رزرو بلیت برای تیم ملی، اردوی پیشرو در تهران و همچنین برنامه‌های مورد نظر جهت انجام در اردوی اتریش مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش و برزیل مورد بررسی قرار گرفت و دیدار تیم ملی در این دو اردو به شرح زیر برگزار خواهد شد.
یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه:
* ایران - بلاروس، در اتریش

یکشنبه 5 خردادماه:
* ایران - مونته‌نگرو، در اتریش

جمعه 9 خردادماه:
* ایران - آنگولا، در اتریش

همچنین در اردوی برزیل تیم ملی ایران، روز یکشنبه 18 خردادماه دیداری تدارکاتی برابر تیم ترینیداد و توباگو برگزار خواهد کرد.
 

کد خبر 2285677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha