۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۱

تکذیب توقف ساخت مستند «من ناصر حجازی هستم»/ تدوین ادامه دارد

تکذیب توقف ساخت مستند «من ناصر حجازی هستم»/ تدوین ادامه دارد

کارگردان«من ناصر حجازی هستم» خبر توقف ساخت این مستند را تکذیب و تأکید کرد که در حال حاضر با توجه به ارتباط تنگاتنگ با خانواده حجازی به ویژه آتیلا حجازی و سعید رمضانی مراحل تدوین فیلم ادامه دارد.

امید محمدنژاد کارگردان مستند «من ناصر حجازی هستم» در پی خبر برخی از خبرگزاری‌ها مبنی بر توقف تولید این فیلم مستند به خبرنگار مهر گفت: بر خود واجب می‌دانم که خدمت مردم عزیز و دوستداران زنده‌یاد ناصر حجازی اسطوره فوتبال کشورمان عرض کنم که تنها صاحب امتیاز رسمی و قانونی این فیلم خانواده حجازی هستند و تهیه‌کننده قانونی آن به لحاظ حقوقی سعید بشیری از تهیه‌کنندگان فرهنگی سازمان صداوسیما است که پیش از این برنامه‌هایی چون «دو قدم مانده به صبح»، «دور میز شب»، «کارگاه هنر» و «هنرخانه» را ساخته است.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان کارگردان این اثر تاکید می‌کنم که مراحل تولید این فیلم به بهترین شکل انجام گرفته و در حال حاضر با توجه به ارتباط تنگاتنگی که با خانواده زنده‌یاد حجازی به ویژه آتیلا حجازی و سعید رمضانی داریم، مراحل تدوین در حال انجام است و اصلا متوقف نشده است و نمی‌شود مگر اینکه خانواده حجازی به عنوان تنها صاحب امتیاز و صاحب اختیار این فیلم تصمیم به این امر بگیرند.

محمدنژاد یادآور شد: لازم به توضیح است که در این مستند با افراد زیادی از جمله نیکی کریمی، حسن فتحی، کیومرث پوراحمد، جمشید مشایخی، تهمینه میلانی، سیامک انصاری، بهزاد فراهانی، بهروز رضوی، علی دایی، کریم باقری، پرویز مظلومی، سعید رمضانی، آتیلا حجازی، آتوسا حجازی، علی کریمی و ... مصاحبه و گفتگو کرده‌ایم.

ابتدای هفته یکی از خبرگزاری‌ها از توقف ساخت مستند «من ناصر حجازی هستم» خبر داده بود که در آن خبر از تهیه‌کننده اثر به عنوان مدیر تولید نام برده شده بود.

کد خبر 2290190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha