۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۵۲

کریم زاده:

مشغله خانواده ها و آسیب پذیری دانش آموزان وظیفه معلمان را سخت تر کرده است

مشغله خانواده ها و آسیب پذیری دانش آموزان وظیفه معلمان را سخت تر کرده است

اراک-خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه مشغله زندگی امروز خانواده ها و آسیب پذیری دانش آموزان وظیفه معلمان را سخت تر کرده است گفت: امروز هم دانش آموزان آسیب پذیر شده اند و هم مشغله خانواده ها بیشتر شده که این امر سبب وظیفه بیشتر مربیان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله کریم زاده ظهر دوشنبه در همایش بزرگ قرآنی آموزش و پرورش ناحیه دو اراک افزود: در این آشفته بازار دنیای امروز به دشواری می توان دانش آموزان را از شر این دجال خبری و ماهواره ای که به قصد تخریب جوانان شروع شده نجات دهیم.

وی با اشاره به فعالیت های مخرب شبکه های ماهواره ای، اضافه کرد: این شبکه ها با ترویج فرهنگ غلط خود در راستای تخریب افکار، ذهن و فرهنگ جوانان ما تلاش می کنند.

کریم زاده با تاکید بر توجه هر چه بیشتر والدین به فرزندان، ادامه داد: این عمل سبب جلوگیری از بسیاری از انحرافات و گرایش ها به می شود.

وی بر تمسک هر چه بیشتر به کتاب الهی تاکید و اظهار کرد: این امر راهی برای سالم ماندن در مقابل هجمه های بیگانگان و قرنطینه شدن در برابر آن است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی تعالیم قرآنی را چراغ هدایت و راه سعادت بشر  دانست و گفت: باید با پیاده کردن دستورات قران و اهل بیت برای تربیت فرزندان اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، گفت: همه افراد به ویژه دانش آموزان قرآنی باید با توجه به آیات و روایات قرآنی این مهم را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

کریم زاده احترام به والدین را ضروی دانست و افزود: از مادر به عنوان قلب خانواده و از پدر به عنوان مغز و محور خانواده تعبیر شده و همه امور خانواده حول محور پدر می چرخد.

توطئه های فرهنگی دشمنان در عصر حاضر با 140 شبکه ماهواره به زبان فارسی

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان در عصر حاضر با 140 شبکه ماهواره به زبان فارسی، اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خواب های آشفته ای برای جوانان دیدند و در صدد به انحراف کشاندن نسل جوان این مرز و بوم هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوانان ما را خطرات بسیاری تهدید می کند،  تصریح کرد: کسی که با قرآن انس بگیرد دلش همیشه جوان بوده و از توطئه های دشمن در امان خواهد بود.

گفتنی است، در این مراسم از 300 نفر از دانش آموزان ناحیه دو اراک که به مرحله استانی راه یافته و 58 نفر از راه یافتگان به مرحله کشور با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 2290398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha