۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۴۰

فرزاد حسنی «مولای عشق» را به مناسبت روز پدر اجرا می‌کند

فرزاد حسنی «مولای عشق» را به مناسبت روز پدر اجرا می‌کند

فرزاد حسنی در ویژه‌برنامه‌ «مولای عشق» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی به مناسبت روز پدر فردا شب روی آنتن شبکه دو، دو ساعت اجرای زنده دارد.

سهیل سلیمانی تهیه‌کننده «مولای عشق» با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: برنامه ما فردا سه‌شنبه 23 اردیبهشت از ساعت 23 روی آنتن شبکه دو می‌رود و تا ساعت یک بامداد روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: این برنامه شبیه جنگ‌های تلویزیونی است که در اعیاد خاص روی آنتن می‌روند و از آنجایی که فرزاد حسنی مجری است که هر برنامه‌ای را اجرا نمی‌کند، در آن حضور خواهد داشت.

سلیمانی یادآور شد: برای «مولای عشق» آیتم‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم که به بهانه میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر تولید شده‌اند. همچنین گفتگوهایی نیز در برنامه خواهیم داشت اما می‌خواهیم مردم زمان تماشای برنامه با مهمانان آشنا شوند.

وی تأکید کرد: ما به حضور در داخل استودیو بسنده نمی‌کنیم و آیتم‌های فانتزی و جدی را با محوریت بحث پدر آماده کرده‌ایم که لابلای مدت زمان دو ساعته برنامه روی آنتن می‌روند.

تهیه‌کننده «کافه سوال» ادامه داد: همچنین غافلگیری‌هایی در برنامه داریم که امیدواریم عملی شوند و این ساعت را هم برای پخش برنامه انتخاب کرده‌ایم تا مردم پس از یک روز بلند بهاری و بعد از صله رحم و دیدار با پدرها، در آرامش برنامه را تماشا کنند.

سلیمانی در پایان یادآور شد: همچنین در «مولای عشق» تلاش کرده‌ایم از دکور نویی استفاده کنیم که تصاویر مختلف در آن جانمایی شده و اکسسوار خاصی دارد و از یک ال ای دی بزرگ نیز در دکور استفاده کرده‌ایم. امیدوارم «مولای» کار نویی در آثار تلویزیونی باشد و مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

نکته جالب درباره ویژه‌برنامه‌های اخیر شبکه دو این است که از زوج هنری آزاده نامداری و همسرش فرزاد حسنی بهره می‌برد. ویژه‌برنامه روز مادر را نامداری اجرا کرد و ویژه‌برنامه سال تحویل این شبکه نیز با اجرای این زوج روی آنتن رفت.
 

کد خبر 2290621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha