۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۳۱

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان؛

آخرین بازمانده فوتبال ایران هم حذف شد/ فولاد به گل صعود نرسید

آخرین بازمانده فوتبال ایران هم حذف شد/ فولاد به گل صعود نرسید

تیم فوتبال فولاد خوزستان که از میان چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تنها بازمانده بود و به مرحله یک هشتم نهایی رسیده بود، در شرایطی برابر حریف قطری خود به تساوی رسید که علاقمندان به فوتبال امیدوار بودند شاگردان حسین فرکی بتوانند در دیدار برگشت به پیروزی برسند و راهی مرحله بعد شوند اما آنها یک گل کم آوردند و از دور مسابقات حذف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال فولاد خوزستان و السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که در پایان مهمان قطری با کسب نتیجه 2 بر 2 حریف ایرانی خود را از دور مسابقات حذف کرد. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که فولاد بازی رفت را با تساوی بدون گل به پایان برده بود.

در این دیدار که در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر برگزار شد، فولاد تلاش کرد دقایق ابتدایی حریف قطری خود را تحت فشار قرار بدهد اما این السد بود که برای ضد حملات برنامه ویژه ای در نظر گرفته بود و در دقیقه 16 روی یکی از همین ضدحملات با شوت آرام نادر بلحاج از پشت محوطه جریمه به گل اول رسید. روی این گل سوشا مکانی بی تقصیر نبود.

در ادامه بازی و در حالی که فولادیها تلاش می کردند گل خورده را جبران کنند بازهم این السد بود که روی یک ضربه از راه دور دیگر و اشتباه سوشا مکانی به گل دوم رسید. روی این صحنه هم دروازه بان فولاد در مهار توپ مرتکب اشتباه شد و در حالی که می توانست توپ را بهتر دفع کند، باعث شد توپ پس از برخورد با دستش وارد دروازه شود. این گل در دقیقه 27 توسط خلفان ابراهیم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی نیمه اول فولادیها تلاش کردند تا موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه السد ایجاد کنند. ضمن اینکه تماشاگران در دقایق پایانی باعث ایجاد حاشیه هایی شدند و با پرتاب اشیا مختلف به داخل زمین باعث شدند دقایقی بازی متوقف شود.

با شروع نیمه دوم این فولاد بود که برای جبران گل های خورده تلاش کرد اما السد همچنان همان تیم زهردار نیمه اول بود که ضدحملات را در دستور کار خود قرار داده بود. با این حال فولاد دست بردار نبود و برای رسیدن به گل تلاش می کرد.

در دقایق پایانی موتور فولادیها روشن شد و پریرا در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد و در دقیقه 87 گل دوم را زد اما این برای صعود کافی نبود و السد به لطف گل زده در خانه حریف راهی مرحله بعد شد و فولاد که آخرین بازمانده فوتبال ایران بود از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. پیش از این استقلال، تراکتورسازی و سپاهان هم از دور مسابقات کنار رفته بودند.

 

کد خبر 2291658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha