۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۲۱

کوه خیل:

برگزاری یادواره‌های شهدا ارتباط قوی بین نسل دیروز و امروز برقرار می‌کند

برگزاری یادواره‌های شهدا ارتباط قوی بین نسل دیروز و امروز برقرار می‌کند

نظرآباد - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأثیری شگرف دارد، اعلام کرد: برگزاری یادواره شهدا و تداعی رشادت‌های رزمندگان می‌تواند ارتباطی قوی بین نسل دیروز و امروز برقرار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای روستای احمدآباد شهرستان نظرآباد بعد از ظهر شنبه با حضور فرمانده سپاه نظرآباد، برخی از مسئولین و تنی چند از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

علی کوه خیل با بیان این مطلب تاکید کرد: جوانان زیادی در دوران 8 سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌ها در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و سرزمینم ایران دفاع کردند.

کوه خیل تصریح کرد: از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و هرگز نباید از ذهن‌ها دور شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام بدون هیچ چشم داشتی در جبهه‌ها حاضر شده و به دفاع از کشور پرداختند.

فرمانده سپاه نظرآباد ادامه داد: در دوران جنگ نوجوانان زیادی با رها کردن کلاس درس و دانشگاه و همچنین با گذشتن از خانواده به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و با گذشتن از جان خودشان آسایش و آرامش را برای ما به یادگار گذاشتند.

وی بیان کرد: در حال حاضر جوانان ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و تلاش کنند که ارزشها و آرمان‌های شهدا را به نسل امروز منتقل کنند.

این مسئول توضیح داد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش اساسی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های رزمندگان اسلام به نسل حال حاضر دارد.

فرمانده سپاه نظرآباد در پایان گفت: امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در سطح جهان شناخته شده و پاسداری و حراست از ارزش‌های این شهدا مایه بقا و تداوم این کشور در مقابل همه تهدیدات و چالش‌های ایجاد شده از سوی دیگر کشورها می‌باشد.
 

کد خبر 2293094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha