۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۱۴

علیرضا حقیقی:

بلاروس از لژیونرهایش استفاده کرد/ امیدوارم در جام جهانی موفق شویم

بلاروس از لژیونرهایش استفاده کرد/ امیدوارم در جام جهانی موفق شویم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد تیم بلاروس در بازی تدارکاتی با این تیم از بازیکنان لژیونر بهره برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حقیقی درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر بلاروس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم جنگنده بازی کردند. ما در چند موقعیت می‌توانستیم به گل برسیم و برنده این بازی باشیم اما بازیکنان کمی خسته بودند.

وی با بیان اینکه خستگی بازیکنان به تمرینات سختی که در آفریقای جنوبی و اتریش برگزار شد، باز می‌گردد، افزود: در مجموع بازی خوبی بود. تیم بلاروس نیز از بازیکنان لژیونر بهره می‌برد و خود من دو بازیکن این تیم را که در لیگ روسیه حضور دارند، می‌شناسم و مقابل آنها بازی کرده‌ام.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، درباره کمپ تمرینی تیم ملی و شرایط اردوی در اتریش اضافه کرد: خوشبختانه در کمپ تمرینی همه چیز مهیا است و همه امکانات برای بازیکنان تیم ملی فراهم شده و از این نظر مشکلی نداریم.

وی در خصوص رقابتهای جام جهانی خاطرنشان کرد: بدون شک دیدارهای سختی با بوسنی، نیجریه و آرژانتین داریم. همه تیم‌ها برای صعود به میدان می‌آیند و حتی شانس حضور در جمع 4 تیم نهایی این مسابقات را دارند.

حقیقی در پایان گفت: البته تیم ایران نیز نشان داده که در شرایط سخت مقاوم بوده و عملکرد خوبی داشته اند، ضمن اینکه ما کی‌روش را به عنوان یک مربی با تجربه و بین‌المللی در کنار خود داریم و امیدوارم موفق شویم.
 

کد خبر 2294584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha