۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۳۶

امیرزاده در گفتگو با مهر:

زلزله بندرریگ خسارات و تلفاتی در بخش مرکزی نداشته است

زلزله بندرریگ خسارات و تلفاتی در بخش مرکزی نداشته است

بوشهر - خبرگزاری مهر: بخشدار مرکزی بندرریگ گفت: زلزله بندرریگ خسارات و تلفاتی در بخش مرکزی نداشته است.

اردلان امیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از زمان وقوع زمین‌لرزه در استان بوشهر، نیروهای امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان اعزام شدند و بررسی وضعیت زمین‌لرزه در این منطقه آغاز شد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون نیز گروه‌های امدادی در منطقه حضور دارند و مسئولان نیز با حضور در این منطقه مشغول بررسی وضعیت خسارات و تلفات هستند.

بخشدار مرکزی بندرریگ با بیان اینکه تاکنون خسارات و تلفاتی از این زمین لرزه مشاهده و یا گزارش نشده است، ادامه داد: بررسی‌های ما همچنان ادامه دارد و امیدواریم شاهد مشکل خاصی نباشیم.

وی ادامه داد: بررسی وضعیت خسارات و تلفات زمین لرزه در بندرریگ به صورت روستا به روستا در دست انجام است.

لازم به ذکر است که زمین لرزه‌ای به بزرگی5.4 ساعت 14 و 16 دقیقه روز چهارشنبه در موقعیت 29.60 درجه طول جغرافیایی و 50.83 درجه عرض جغرافیایی در عمق 19 کیلومتری زمین بندرریگ را لرزاند.

همچنین زمین‌لرزه 3.1 ریشتری ساعت 12 و 47 دقیقه روز چهارشنبه در موقعیت 29.69 درجه طول جغرافیایی و 50.84 درجه عرض جغرافیایی در عمق 10 کیلومتری زمین بندرریگ را لرزاند.

زمین‌لرزه 3.3 ریشتری ساعت 13 و 49 دقیقه روز چهارشنبه در موقعیت 29.60 درجه طول جغرافیایی و 50.78 درجه عرض جغرافیایی در عمق 9 کیلومتری زمین بندرریگ را لرزاند.
 

کد خبر 2296263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha