۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۵

گزارش مهر/

ادامه همایش "ما دلواپسیم" در بوشهر/ برگزاری همایش "حماسه تا حماسه" بمناسبت دوم خرداد

ادامه همایش "ما دلواپسیم" در بوشهر/ برگزاری همایش "حماسه تا حماسه" بمناسبت دوم خرداد

بوشهر - خبرگزاری مهر: فضای سیاسی استان بوشهر این روزها داغ‌تر از هر زمان دیگری شده است و گروه‌های سیاسی در حال برگزاری برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، استان بوشهر همواره به عنوان یکی از سیاسی‌ترین استان‌های کشور مطرح بوده است و در برهه‌های مختلف شاهد فعالیت‌های سیاسی در استان بوشهر بوده ایم و اکنون نیز اینچنین است.

فضای سیاسی استان بوشهر این روزها داغ‌تر از هر زمان دیگری شده است و گروه‌های سیاسی در حال برگزاری برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت هستند.

در روزهای اخیر برنامه‌های مختلفی در فضای سیاسی استان بوشهر برگزار شده و یا در شرف برگزاری است که ادامه همایش "ما دلواپسیم" و همچنین برگزاری همایش "حماسه تا حماسه" به‌مناسبت دوم خرداد در بوشهر بخشی از این برنامه‌ها است.

همایش "ما دلواپسیم" در بوشهر ادامه می‌یابد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر از ادامه همایش "ما دلواپسیم" در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها از امشب با حضور دکتر سعید زیباکلام استاد دانشگاه تهران در مسجد قرآن بوشهر برگزار خواهد شد.

نظری به سخنرانی زیباکلام در جمع مردم دیر خبر داد و اضافه کرد: این استاد دانشگاه تهران ساعت 10 صبح روز جمعه در جمع دانشجویان شهرستان دیر به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه دکتر زیبا کلام روز جمعه برنامه‌هایی را در شهرستان دیلم نیز خواهد داشت، افزود: برنامه عصر در جمع مردم بندر امام حسن برگزار می‌شود و بعد از نماز مغرب و عشا نیز این برنامه در دیلم برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: ساعت 9 صبح روز شنبه نیز این برنامه در جمع کارمندان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود و بعد از نماز ظهر و عصر نیز در مسجد فاطمه زهرا(س) در برازجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در ادامه برنامه‌های این روز، دکتر زیباکلام استاد دانشگاه تهران ساعت 18 با دانشجویان بوشهری دیدار دارد که این برنامه در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری همایش "حماسه تا حماسه" بمناسبت دوم خرداد

اصلاح طلبان استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز دوم و سوم خردادماه همایش بزرگ از "حماسه تا حماسه"  برگزار می کنند.

این همایش، روز جمعه  2 خردادماه سال جاری از ساعت 17 تا 20 در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بوشهر برگزار می‌شود.

شایان به ذکر است، نخستین همایش فعالان اصلاح طلبان استان بوشهر پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، با حضور حميدرضا جلايي پور در مردادماه پارسال برگزار شد.

دومین همایش اصلاح طلبان نیز در دی ماه سال 92 با حضور گسترده مردم در بوشهر برگزار شد.

برگزاری این همایش‌ها در استان بوشهر باعث برخی موضع‌گیری‌ها از سوی گروه‌های سیاسی شده است.
 

کد خبر 2296765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha