۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۱

«قلب سفید قاصدک‌ها» با موضوع آزادسازی خرمشهر آماده نمایش شد

«قلب سفید قاصدک‌ها» با موضوع آزادسازی خرمشهر آماده نمایش شد

فیلم سینمایی «قلب سفید قاصدک‌ها» به نویسندگی و کارگردانی افشین محمودی و تهیه‌کنندگی علی روئین‌تن همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آماده نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  فیلم سینمایی «قلب سفید قاصدک‌ها» به نویسندگی و کارگردانی افشین محمودی و تهیه کنندگی علی روئین تن همزمان با سالروز آزادسازی و خرمشهر آماده نمایش شد.

داستان این سینمایی درباره دختری به نام هانیه است که همزمان با فوت کردن شمع تولد اش جنگ آغاز می شود. هانیه در آستانه تولدش همه کس را از دست می دهد و برای بزرگ شدن طریقی پیدا می کند.

فیلم سینمایی «قلب سفید قاصدک ها» محصول شرکت «درنگ فرهنگی هنری آمین» است و از جمله کارهای روئین تن در مقام تهیه کننده است.

روئین تن پیش از این فیلم های «دنیا»، «دلشکسته» و «زمهریر» را به عنوان کارگردان و نویسنده در کارنامه دارد علاوه برکارگردانی و نویسندگی بازی در چندین فیلم سینمایی را نیز تجربه کرده است که فیلم سینمایی «استرداد» از آن جمله است.

حبیب بختیاری، ماه چهره خلیلی، کاظم روزی طلب، آزاده شمس، مهشید خاکی، نیما داوودی، نیما سمساری، علی نکته سنج، آرسام طهرانچی، مهدی شاه محمدی، نفیسه قدرتی، سحر مرادی، از جمله بازیگران سومین فیلم علی روئین‌تن هستند.

کد خبر 2298041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha