۴ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۴

به قلم مسلم ناصری؛

داستان‌های «سورنا» در یک سه‌گانه کامل می‌شود

داستان‌های «سورنا» در یک سه‌گانه کامل می‌شود

مسلم ناصری که پیش از این کتاب «سورنا و جلیقه آتش» را برای نوجوانان نوشته است، با ادامه نگارش داستان‌های مربوط به شخصیت اصلی این کتاب، یک سه‌گانه را روانه بازار نشر خواهد کرد.

مسلم ناصری نویسنده کودک و نوجوان در این باره به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر مشغول تکمیل سه‌گانه مربوط به شخصیت داستانی سورنا هستم که پیش از این جلد اولش با عنوان «سورنا و جلیقه آتش» توسط نشر افق به چاپ رسید.

وی افزود: این سه‌گانه مبتنی بر شخصیتی به نام سورنا است اما این شخصیت ارتباطی با سورنای معروف که سرداری ایرانی بود و رومی‌ها را شکست داد، ندارد. بلکه داستان‌های این سه‌گانه با تکیه بر افسانه‌ و اساطیر ایرانی نوشته می‌شوند. در حال حاضر مشغول نوشتن جلد دوم این سه‌گانه هستم که «سورنا و تابوت ققنوس» نام دارد.

این نویسنده ادامه داد: شخصیت سورنا در اولین جلد سه‌گانه به دنبال خودش می‌گردد و به عبارتی موضوع اصلی، خودشناسی است. او در جلد دوم به دنبال پدر خود خواهد گشت.

ناصری درباره سومین جلد این سه‌گانه گفت:‌ نوشتن جلد سوم را هم بلافاصله بعد از اتمام جلد دوم آغاز خواهم کرد. در حال حاضر در اواخر کار نوشتن «سورنا و تابوت ققنوس» هستم و در حال جمع‌کردن کار هستم.

کد خبر 2298347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha