۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵

آغاز تولید قسمت دوم انیمیشن «بازمانده»

آغاز تولید قسمت دوم انیمیشن «بازمانده»

ضبط مرحله موشن کپچر قسمت دوم مجموعه انیمیشن «بازمانده» با حضور حسین ساری رییس مرکز پویانمایی صبا و جمعی از مدیران این مرکز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز گذشته شنبه سوم خرداد ضبط مرحله موشن کپچر قسمت دوم مجموعه انیمیشن «بازمانده» با حضور حسین ساری رییس مرکز پویانمایی صبا، مهدی مینایی مدیر پخش، محمد رحیم لیوانی مدیر گروه سه بعدی، بهروز حاج حسینی مدیر اطلاعات وبرنامه ریزی، حسین زارعی مدیر تامین و هماهنگی پخش و مهدی قلی نژاد مدیر روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا آغاز شد.

مدیران مرکز پویانمایی صبا در این بازدید در جریان روند انجام مرحله موشن کپچر در یک شرکت مجهز، قرار گرفتند و در این مرحله حرکت گذاری شخصیت‌ها شروع شد.

احسان طاهری کارگردان این مجموعه در توضیح مراحله تولید گفت: در این استودیو با استفاده از موشن کپچر و هنرمندان عرصه بازیگری حرکات شخصیت‌ها منهای حرکت صورت و انگشت‌ها بازی و ضبط  می‌شود.

وی افزود: حرکت‌های ضبط شده، توسط نرم افزار مرتبط به کاراکترها اضافه شده و در مرحله بعد توسط انیماتورها حرکات انگشت و صورت به این شخصیت‌ها اضافه می‌شود.

طاهری یادآور شد: در حال حاضر فیلمنامه 13 قسمت این مجموعه آماده است. پنج قسمت اول این مجموعه بازسازی همان فیلم سینمایی «بازمانده» به کارگردانی زنده یاد سیف الله داد با کمی تغییرات است و هشت قسمت بعد داستان به روایت زندگی پسر بچه‌ای می‌پردازد که بزرگ شده و تلاش می‌کند که با پیوستن به گروه‌های مبارز با اشغالگرها مبارزه کند.

از عوامل تولید مجموعه انیمیشن «بازمانده» به کارگردانی احسان طاهری و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا می‌توان به الهام ابراهیمی مجری طرح، اسماعیل شرعی مدیر تولید و امیر محمد دهستانی مدیر هنری اشاره کرد.

کد خبر 2298716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha