۷ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۴۷

«مستانه» خود را برای اکران پاییز آماده می‌کند

«مستانه» خود را برای اکران پاییز آماده می‌کند

عبدالله علیخانی تهیه‌کننده فیلم «مستانه» تازه‌ترین فیلم حسین فرحبخش از تلاش برای اکران این اثر سینمایی در فصل پاییز خبر داد.

عبدالله علیخانی که تهیه‌کنندگی فیلم «مستانه» ساخته حسین فرحبخش را برعهده دارد درباره آخرین وضعیت این اثر سینمایی به خبرنگار مهر گفت: نسخه‌ای از فیلم را برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه دادیم و منتظر صدور پروانه نمایش هستیم. ایرادهایی به چند دیالوگ وارد شده که درصدد مرتفع کردن آنها هستیم تا پروانه نمایش فیلم به زودی صادر شود.

این تهیه‌کننده سینما درباره زمان اکران این فیلم توضیح داد: مراحل فنی فیلم به پایان رسیده و نسخه نهایی آماده اکران است. تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم این فیلم را در فصل مناسبی اکران کنیم. 

تهیه‌کننده «عطش» به کارگردانی حسین فرحبخش در پایان اشاره کرد: ولی آنچه مدنظرمان است این است که فیلم را زودتر از جشنواره فیلم فجر اکران کنیم. با توجه به مضمون و حال هوای فیلم «مستانه» بهترین گزینه برای اکران فصل پاییز است و به احتمال زیاد این فیلم در گروه سینمایی عصر جدید اکران خود را آغاز خواهد کرد.

«مستانه» سومين فيلم حسين فرح بخش در مقام کارگردان است. تدوین «مستانه» توسط مستانه مهاجر و صداگذاری این فیلم توسط حسین ابوالصدق انجام شده است.

نقش اصلی این فیلم را سحر دولتشاهی در نقش «مستانه» به عهده دارد و میلاد کی مرام، باران کوثری، فرهاد اصلانی، محمد متوسلانی و آتیلا پسیانی دیگر نقش‌های این این فیلم را ایفا کرده‌اند.

گفته می‌شود فرحبخش در «مستانه» یک داستان اجتماعی را با رگه‌های طنز روایت می‌کند.

 

 

کد خبر 2298864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha