۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸

کاپیتان تراکتور در گفتگو با مهر:

علی کریمی هم از بلاتکلیفی گلایه دارد/ استقلال به من پیشنهاد داده است

علی کریمی هم از بلاتکلیفی گلایه دارد/ استقلال به من پیشنهاد داده است

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی من ماندن در تراکتور است گفت: دوهفته است که مسئولان باشگاه می خواهند برای تعیین تکلیف بازیکنان با آنها جلسه داشته باشند و حتی بازیکنی مثل علی کریمی نیز از این بلاتکلیفی ناراحت است.

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت خود و تیم فوتبال تراکتورسازی به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر در تعطیلات پس از پایان لیگ سیزدهم به سر می بریم و منتظر تماس مسئولان باشگاه هستیم. دو هفته هست که آنها می گویند می خواهیم با بازیکنان برای لیگ چهاردهم جلسه داشته باشیم اما متاسفانه هنوز این توفیق نصیب ما نشده است!

وی در همین خصوص افزود: بر فرض که اولویت مسئولان باشگاه انتخاب سرمربی باشد. اگر آنها مدنظرشان حضور یک مربی خارجی باشد که شناختی از فوتبال ایران ندارد، آیا وی در خصوص بازیکنان فعلی تیم می تواند تشخیص درستی دهد که کدام بازیکن را می خواهد و کدام یک را نه؟ بنابراین مسئولان باشگاه باید در این خصوص هرچه سریعتر وارد عمل شده و تکلیف بازیکنان را مشخص کنند.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: یکی از موارد اصلی موفقیت تیم‌هایی که می خواهند در لیگ در کورس قهرمانی بوده و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می خواهند بدرخشند، عملکرد خوب آنها در فصل نقل و انتقالات است. متاسفانه ما در نیم فصل لیگ سیزدهم فقط توانستیم که مهرآزما را جذب کنیم که همین موضوع به ما در رقابت‌های سنگینی که در داخل و بویژه آسیا داشتیم، ضربه زد.

وی خاطر نشان کرد: شما ببینید که باشگاهی مانند سپاهان دوهفته پس از پایان لیگ تکلیف سرمربی خود را مشخص کرد و در همین راستا برای ترمیم نقاط ضعف خود وارد عرصه نقل و انتقالات شده است حتی تکلیف استقلال و پرسپولیس نیز که رقبای ما هستند مشخص شده است. ما دوبار است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نمی توانیم از گروه خود صعود کنیم فکر می کنید دلیل اصلی این موضوع چیست؟

اسدی تاکید کرد: دلیل این موضوع کمبود بازیکن است که در مواردی که بازیکنان خوب و تاثیر گذار تیم محروم و یا مصدوم می شوند جایگزین‌هایی در حد آنان نداریم. بازیکنان ما از این بلاتکلیفی خسته شده اند و حتی بازیکن بزرگی همچون علی کریمی نیز نسبت به این وضعیت گلایه مند است. مسئولان قول داده اند که تا پایان این هفته بالاخره جلساتی را بابازیکنان ترتیب دهند و تکلیف آنها را مشخص کنند به همین دلیل من تا پایان هفته منتظر می مانم تا تکلیفم مشخص شود چون اولویت اصلی من تیم تراکتورسازی است. من به عنوان کاپیتان تیم موفقیت‌های خوبی از جمله دو نایب قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی را پشت سر گذاشته ام. ضمن اینکه رابطه خیلی خوبی نیز با هواداران و مردم تبریز دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی مسئولان باشگاه استقلال نیز با وی مذاکره شده، گفت: به طور غیر مستقیم و از طریق یکی از دوستانم به من پیشنهاد داده اند اما بازهم تاکید می کنم اولویت اول من تراکتورسازی است و منتظرم تا پایان هفته تکلیف ما مشخص شود.

کد خبر 2299708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha