۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۱۵

رئیس کمیته ملی المپیک از عظیم قیچی ساز تجلیل کرد

رئیس کمیته ملی المپیک از عظیم قیچی ساز تجلیل کرد

رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با عظیم قیچی‌ساز از این کوهنورد پر افتخار ایران تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون کوهنوردی، کیومرث هاشمی در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات این کوه‌نورد شایسته کشورمان در فتح سیزدهمین قله مرتفع جهان(شیشاپانگما) گفت: کمیته ملی المپیک آمادگی دارد تا در حد امکان از فعالیت‌های فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی حمایت کرده و در آن مشارکت کند.

وی افزود: حضور و موفقیت شما در این رشته و ثبت نام شما به عنوان  نفر سی و دوم در باشگاه هشت هزار متری‌های دنیا، نشان از استعداد زیادی است که در این رشته وجود دارد و من به سهم خودم از این افتخاری که شما برای نام ایران و ملت ایران آفریدید تشکر می‌کنم.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: کوهنوردی در تعامل با مسائل فرهنگی می‌تواند در ترویج این رشته در میان جوانان اثر بخشی موثری داشته باشد، ضمن آنکه امیدوارم انعکاس فعالیت‌های این رشته نیز با همکاری فدراسیون بتواند به تناسب زحماتی که برای آن کشیده می‌شود باشد.

عظیم قیچی‌ساز، کوه‌نورد کشورمان نیز ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی کمیته ملی المپیک در جهت تداوم این موفقیت‌ها، گفت: امیدوارم با فتح قله لوتسه که در مجاورت اورست واقع شده و یکی از خطرناک‌ترین قله‌های دنیاست، بار دیگر پرچم ایران را به اهتزاز در آورم.

در پایان این دیدار کیومرث هاشمی با اهدای هدیه‌ای به عظیم قیچی‌ساز و یادبودی به رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی از تلاش‌های آنان برای کسب این موفقیت‌ها تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 2302252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha