نماینده ائتلاف دولت قانون:

اسامه النجیفی به شکست برادرش اعتراف کند/ نبرد از سوریه به عراق منتقل شده است

اسامه النجیفی به شکست برادرش اعتراف کند/ نبرد از سوریه به عراق منتقل شده است

یکی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون ضمن انتقاد شدید از رئیس پارلمان عراق از انتقال جبهه نبرد از سوریه به عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه السومریه، حنان الفتلاوی با اشاره به سخنان اسامه النجیفی درباره حوادث موصل آنرا تاسف بار توصیف کرد.

این نماینده ائتلاف دولت قانون اعلام کرد: سخنان اسامه النجیفی تاسف بار است زیرا به جای اینکه وی از دستگاههای امنیتی حمایت کند آنها را متهم می کند و توانایی های آنها را مورد تردید قرار می دهد در حالی که نیروهای امنیتی قهرمانانه می جنگند و شهید می شوند.

وی افزود: النجیفی با سفارت آمریکا و مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق تماس گرفته اما با نخست وزیر عراق گفتگویی انجام نداده است. حدود یکماه است که دولت از گروههای سیاسی برای وحدت مواضع و حمایت از نیروهای امنیتی کمک طلبیده است اما از النجیفی و امثال وی واکنشی شاهد نبوده ایم.

الفتلاوی اعلام کرد: اسامه النجیفی باید به شکست برادرش اعتراف کند زیرا وی ضد نیروهای امنیتی است و با آنها همکاری نمی کند. اسامه النجیفی به جای اتهام زنی علیه نیروهای امنیتی بهتر است به شکست برادرش اعتراف کند.

وی ضمن درخواست از همه ساکنان موصل برای قرار گرفتن در کنار ارتش تاکید کرد: تا چند روز قبل می گفتند داعش وجود ندارد و داعش را انقلابی می خواندند. همان ارتشی که آن را طایفه ای و ارتش مالکی می خوانند قهرمانانه مبارزه می کند.

الفتلاوی بیان کرد: نبرد از سوریه به عراق منتقل شده است.

شایان ذکر است که اسامه النجیفی رئیس پارلمان عراق اعلام کرده بود که ارتش و نیروهای امنیتی فرار کرده اند و خواستار ورود فرماندهان نظامی باتجربه شده بود.

کد خبر 2308779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha