۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۸

معاون رئیس جمهور از ساحل بوشهر بازدید کرد

معاون رئیس جمهور از ساحل بوشهر بازدید کرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه تعدادی از مسئولان استان بوشهر از ساحل بوشهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار پیش از ظهر شنبه در این بازدید اظهار داشت: استان بوشهر دارای سواحل بسیار خوبی است که باید در طرح تفصیلی شهر بوشهر ساماندهی سواحل نیز دیده شود و عمران سواحل بوشهر بر این اساس انجام شود.

وی در ادامه به برخی از اقدامات صورت گرفته برای اقدام در زمینه حفاظت و حراست از محیط زیست، تصریح کرد: مردم با کمک سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تبدیل سازمان حفاظت محیط زیست به یک سازمان تخصصی، علمی، آموزش دهنده و آموزش خبر داد و افزود: نظارت بر امور زیست‌محیطی یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان است.

استاندار بوشهر نیز با اشاره به اهمیت بالای سواحل استان بوشهر در اجرای طرح‌های مختلف اظهار داشت: پارس جنوبی یک از ظرفیت‌های استان بوشهر است و با توجه به تراکم بالای صنایع در استان لازم است که طرح‌های زیست‌محیطی به خوبی مورد توجه قرار بگیرند.

مصطفی سالاری با بیان اینکه کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیازمند ارائه راه حل میانی برای کنترل آلاینده‌ها است، گفت: از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

حسین دلشب مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز با اشاره به آلاینده‌های پارس جنوبی، اظهار داشت: خاموش شدن مشعل‌های فازهای پارس جنوبی یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بود که هنوز عملیاتی نشده است.

کد خبر 2311309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha