۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲

اهدای جایزه شهید آوینی در جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت

اهدای جایزه شهید آوینی در جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت

جایزه شهید آوینی در آذرماه امسال و بعنوان بخش‌ ویژه جشنواره بین المللی سینماحقیقت اهدا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جایزه شهید آوینی که مختص فیلم‌های مستند حوزه مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، امسال بعنوان بخش ویژه هشتمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» برگزار شده و در آیین اختتامیه این رویداد از سه مستندساز برگزیده این بخش تقدیر بعمل خواهد آمد.

علاقمندان شرکت در این بخش به خاطر داشته باشند هنگام پر کردن فرم اینترنتی شرکت در جشنواره سینماحقیقت، حتما گزینه جایزه شهید آوینی را تایید کنند.

جایزه برگزیدگان این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و به ترتیب مبالغ 120، 100، 80 میلیون ریال برای کارگردانان سه فیلم مستند بلند، نیمه بلند و کوتاه برگزیده هیات داوری جشنواره سینماحقیقت با موضوع مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان می‌‌بایست فرم شرکت در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را روی سایت جشنواره به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir بصورت آنلاین تکمیل کرده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌ کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم خود برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنتی روز 15 مردادماه 1393 و آخرین فرصت برای تحویل آثار به دبیرخانه جشنواره هم روز 25 مردادماه 1393 تعیین شده است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان سینمایی کشور، هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 9 تا 16 آذرماه 1393 و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، برگزار می کند.

کد خبر 2313744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha