۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴

برخورداری به مهر خبر داد:

هدایت ملی پوشان ایران در مسابقات لیگ جهانی توسط مربی کاراته قم

هدایت ملی پوشان ایران در مسابقات لیگ جهانی توسط مربی کاراته قم

قم - خبرگزاری مهر: نایب رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: تیم ملی کاراته اعزامی کشورمان به رقابت های لیگ جهانی این رشته را مربی مطرح کاراته استان قم هدایت می‌کند.

علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بازی های سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2014 در حالی از فردا جمعه با شرکت برترین های کاراته دنیا از کشورهای مختلف آغاز می شود که مهدی جعفری چهره شاخص کاراته قم به عنوان مربی، تیم ملی کشورمان را در این پیکارها هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: جعفری از که متولد سال 1351 است یکی از قهرمانان خوشنام کاراته قم و کشورمان در میادین برون مرزی است که همراه با مجید عبدالحسینی، مهدی عموزاده، سعید آشتیان و علیرضا کتیرایی از ورزشکاران پر مدال دهه ۷۰ و اواسط دهه ۸۰ ورزش ایران به شمار می‌رود.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: مسابقات سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در حالی از فردا جمعه سی ام  خرداد ماه به میزبانی کشور اندونزی برگزار می شود که شهر جاکارتا میزبان این پیکارها است و رقابت مدعیان کسب مدال در این مرحله را 27 داور قضاوت می‌کنند.

وی یادآور شد: در سومین مرحله مسابقات لیگ جهانی موسوم به کاراته وان 27 داور از 12 کشور قضاوت بازی ها را بر عهده دارند در حالی که جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته کشورمان یکی از آنها به شمار می رود و این پیکارها به مدت دو روز تا شنبه سی و یکم خرداد در جریان خواهد بود.

برخورداری بیان داشت: سومین مرحله لیگ جهانی در حالی از روز جمعه سی ام خرداد ماه در جاکارتای اندونزی آغاز می شود که جای ستاره کاراته استان قم یعنی امیر مهدی زاده در این پیکارها خالی است چون مهدی زاده همزمان با این مسابقات راهی رقابت های جهانی دانشجویان در کشور مونته نگرو شده است.

وی با بیان اینکه به جای امیر مهدی زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم رقیب وی در تیم ملی یعنی هامون درفشی پور اعزام شده است، اضافه کرد: اندونزی با 9 داور، بیشترین تعداد اور را در این رقابت‌ها دارد، ضمن اینکه استرالیا 5، کویت 3، ماکائو و ایران 2، مراکش ، اردن، هنگ کنگ، ویتنام، نیوزلند و هند نیز هر کدام یک داور خود را به این رقابت ها اعزام کرده اند.

برخورداری در بخش دیگری صحبت های خود با بیان اینکه رولند لویر، رئیس کمیته داوران از آلمان و رافائل اورتگا عضو ارشد شورای داوران فدراسیون جهانی مسئولیت داوران را بر عهده دارند، اظهار داشت: آنتونیو اسپینوز رئیس اسپانیایی فدراسیون جهانی نیز به عنوان میهمان ویژه مبازرات این دوره از رقابت ها را از نزدیک نظارت خواهد کرد.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: مرحله سوم لیگ جهانی کاراته در سال 2014 در حالی از امروز به میزبانی اندونزی آغاز می شود که مرحله دوم آن در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی هلند به انجام رسید و امیر مهدی زاده کاراته کای مطرح استان قم توانست در وزن منهای 60 کیلوگرم با غلبه بر تمامی رقبای خود به مقام قهرمانی و نشان خوشرنگ طلا دست یابد.

 

کد خبر 2314992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha