۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲

لیگ جهانی 2014؛

حسین معدنی: برای صعود به امتیازات دو مسابقه با ایتالیا نیاز داریم

حسین معدنی: برای صعود به امتیازات دو مسابقه با ایتالیا نیاز داریم

مربی تیم ملی والیبال با تاکید بر اهمیت دو بازی ایران برابر ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی گفت: ملی‌پوشان ایران در هفته پنجم لیگ جهانی بازی راحتی در برابر ایتالیا ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین معدنی درباره دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در ترکیبی که از ایتالیا به تهران آمده، بازیکنان خوبی وجود دارد و مقابل آنها مطمئنا مشکل خواهیم داشت. برای صعود به چند امتیاز از این دو مسابقه نیاز داریم. اگر بتوانیم چند امتیاز از این دو مسابقه مقابل ایتالیا بگیریم، برای صعود به مرحله بعد خیلی امیدوار خواهیم شد. این حساسیت استرس تیم ما را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه پشت خط‌ زن ایتالیا یکی از بهترین اسپکرهای این کشور است، خاطرنشان کرد: فیلیپو لانزا بازیکن شماره 10 این تیم نیز بهترین دریافت کننده ایتالیا است.

مربی تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: پاسور این تیم سال گذشته در لیگ سری آ ایتالیا بهترین پاسور شد. در مجموع بازیکنانی که به تهران آمده‌اند، قدرتمند هستند و بازی با آنان راحت نیست به ویژه که آنان می‌خواهند توانایی‌های خود را به کادر فنی این تیم ثابت کنند.

وی تصریح کرد: اگر فکر کنیم ایتالیا ضعیف است اشتباه کرده‌ایم. ما باید با تحت فشار قرار دادن ایتالیایی‌ها، آنها را وادار به اشتباه کنیم تا امتیاز لازم را به دست آوریم.

معدنی در باره بازگشت ظریف به تیم ملی هم گفت: مصدومیت این بازیکن برطرف شده است و وی در بازی با ایتالیا در ترکیب تیم ایران قرار خواهد داشت. البته انگشت دست علیزاده بهتر شده است و او نیز هیچ مشکلی ندارد اما کواچ تصمیم گرفته در بازی با ایتالیا از ظریف استفاده کند.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی در روزهای جمعه و یکشنبه 30 خردادماه و یکم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا می‌رود.

کد خبر 2315053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha