۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۶

حجت‌الاسلام هاشمی:

دخالت آمریکا در اوضاع داخلی عراق وضعیت این کشور را آشفته‌تر می‌کند

دخالت آمریکا در اوضاع داخلی عراق وضعیت این کشور را آشفته‌تر می‌کند

بوشهر - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: دخالت آمریکا در اوضاع داخلی عراق اوضاع این کشور را آشفته‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و نباید روزه گرفتن را تنها نخوردن و نیاشامیدن فرض کنیم و بلکه باید از همه گناهان دوری کنیم.

وی با بیان اینکه افراد روزه‌دار باید چشم، گوش و قلب خود را نیز روزه بگیرد، افزود: باید از برکات ماه مبارک رمضان به خوبی بهره بگیریم و توشه ای را برای آخرت خود داشته باشیم.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه با اشاره به تحرکات کشور عراق، تصریح کرد: گروه تروریستی و تکفیری داعش بدست آمریکا و اسرائیل غاصب شکل گرفته است و مشغول نسل‌کشی در کشور عراق هستند.

وی با بیان اینکه  دخالت آمریکا در اوضاع داخلی عراق اوضاع این کشور را آشفته‌تر می‌کند، افزود: دولت و ملت عراق توانایی مقابله با گروه تروریستی داعش دارند و آمریکا نباید در این امور دخالت کند.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به سالروز سوءقصد به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اضافه کرد: منافقین در ششم تیرماه سال 60 قصد شهادت مقام معظم رهبری را داشتند که به خواست خدا موفق به عملی‌کردن کامل خواسته‌های خود نشدند.

وی همچنین به هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اشاره کرد و بیان داشت: منافقین کوردل در این حادثه  چهار وزیر، 12 معاون وزیر، 27 نماینده مجلس را ترور کردند و همواره تلاش داشتند که به این نظام ضربه بزنند.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: قوه قضائیه نقش بسیار مهمی در اقامه قسط و عدل دارد و همه دستگاه‌ها باید در این راه همراه قوه قضائیه باشند و یکی از کارهای بسیار مهم قوه قضائیه مقابله با مفاسد اداری است.

کد خبر 2320566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha