۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۴

امام جمعه زاهدان:

ماهیت گروهک تروریستی داعش آمریکایی است

ماهیت گروهک تروریستی داعش آمریکایی است

زاهدان-خبر گزاری مهر: امام جمعه زاهدان گفت: ماهیت به وجود آمدن گروهک تروریستی داعش آمریکایی و با هدف نسل کشی مسلمانان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلی قدس اظهار داشت: استکبار جهانی باری دیگر با شکل دهی گروهکی تروریستی به نام داعش چهره واقعی خود را نسبت به اسلام آشکار کرد و به این وسیله عمق نفرت خود را نسبت مکتب اسلام و مسلمانان نشان داد.

 وی با اشاره به اینکه اعمال ننگین این گروهک تروریستی و اقدامات ضد انسانی در کشور عراق قلوب تمام مسلمان جهان را به درد آورده است افزود: دشمنان اسلام در راس آنها آمریکایی ها و صهیونیست ها عده ای مسلمان نادان و ناآگاه را با وعده های پوشالی فریب داده و به آنان القا کردند که تفکر شیعه صفوی با تسلط بر تفکر اموی و عباسی شام و عراق را به تصرف خود در آورده و باید آنان را نابود کرده و سرزمین خودتان را پس بگیرید.

خطیب جمعه زاهدان با بیان اینکه ایجاد وحشت در منطقه و مخدوش کردن چهره اسلام در اذهان عمومی کشورهای دنیا ماهیت گروهک داعش در منطقه است ادامه داد: آیت الله سیستانی از مراجع عالیقدر کشور عراق با دادن فتوای وحدت ملی در برابر داعش ریشه این گروهک را خواهد خشکاند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: باید تاسف خورد از اینکه دشمنان اسلام در کاخ های خود نشسته اند و  مسلمان با نام مسلمان با حماقت و نادانی به برادر کشی روی آورده است.

وی افزود: این سناریو به دست آمریکا، انگلیس و صهیونیست تهیه و به اجرا درآمده است تا بنشینند و شاهد کشتار نسل کشی مسلمانان به دست خودشان باشند.

وی گفت: متاسفانه عده ای افراد نادان به جای اینکه بر علیه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و استکبار سلاح به دست بگیرند بر علیه برادر مسلمان خود اسلحه به دست گرفته اند.

خطیب جمعه زاهدان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هفتم تیر گفت: یکی از نقاط قوت قوه قضائیه این است که از بازی های سیاسی و باند بازی مبرا است.

 وی با بیان اینکه قضاوت پل قیامت است بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی، ساز و برگ قوه قضائیه رشد پیدا کرده است و دستاورد های مطلوبی برای نظام اسلامی به همراه داشته است.

 

 

کد خبر 2320570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha