۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶

خوش خبر در گفتگو با مهر:

خودمان هم تصور کسب 19 امتیاز را نداشتیم/ کواچ رابطه خوبی با بازیکنان دارد

خودمان هم تصور کسب 19 امتیاز را نداشتیم/ کواچ رابطه خوبی با بازیکنان دارد

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه در شروع مسابقات فصل جدید لیگ جهانی، کسب نتیجه در گروه A را بسیار دشوار می‌دانست، تاکید کرد: بازی به بازی پیش رفتیم ولی واقعا تصور کسب 19 امتیاز را نداشتیم.

امیر خوش‌خبر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی، ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: در گروهی که ایران قرار داشت، همه چیز کاملا مشخص بود. بهترین تیم‌های دنیا در این گروه حضور دارند و نیازی به تعریف نیست. شاید بعد از اینکه ما در دو بازی اول برابر ایتالیا شکست خوردیم کسی تصور این را نداشت مجوز صعود را کسب کنیم ولی در نهایت این زمان رخ داد.

وی افزود: خیلی‌ها بر این باور بودند بعد از باخت برابر ایتالیا شرایط خوبی نداشتیم زیرا زمان کمی تا بازی برابر برزیل وجود دارشت و از طرفی کادر فنی هم تغییر کرده بود و آقای کواچ تازه به تیم ملی آمده بود. ولی تیم ملی راه خودش را پیدا کرد تا اینکه یک اتفاق تاریخی را با صعود به مرحله نهایی رقم زد.

سرپرست تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا تصور راه‌یابی به مرحله نهایی را داشتید، گفت: راستش را بخواهید ما امیدوار بودیم که حریفان را ببریم ولی می‌دانستیم که کار خیلی سختی داریم. اینکه با کسب 19 امتیاز بتوانیم به مرحله نهایی صعود کنیم، چیزی بود که خودمان هم تصورش را نداشتیم. با این حال بازی به بازی پیش آمدیم و توانستیم به این مرحله راه پیدا کنیم.

وی در خصوص رابطه کواچ با بازیکنان تیم ملی یادآور شد: کواچ مربی خوب و باهوشی است که نشان داد در لحظات سخت هم مدیریت خوبی دارد. او رابطه خوبی را با بازیکنان برگزار کرده و رفاقت خوبی هم با آنها دارد در عین حال بازیکنان از مربی تیم کاملا حرف شنوی دارند.

خوش‌خبردر خصوص سفر به لهستان گفت: تیم ملی سه‌شنبه شب (امشب) از محل فدراسیون راهی فرودگاه امام(ره) می‌شود تا ساعت 3 بامداد روز چهارشنبه عازم فرانکفورت شود و از آنجا هم راهی لهستان خواهیم شد. بعد از بازی آن هم روز یکشنبه بلافاصله به تهران بازخواهیم گشت.

 

کد خبر 2322717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha