۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹

مدیرعامل جدید نیکو منصوب شد

مدیرعامل جدید نیکو منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی، محسن پاک‌نژاد را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفتی بازرگانی نفت ایران (نیکو) جایگزین سیف الله جشن ساز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتصاب سیف الله جشن ساز مدیرعامل سابق شرکت نفتی نیکو با عنوان مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت میل نفت یاران، مدیرعامل جدید شرکت نفتی نیکو منصوب شد.

بر این اساس رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت با صدور حکمی محسن پاک‌نژاد سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی وزارت نفت را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نیکو منصوب کرد.

پاک نژاد جز اولین انتصابات زنگنه در وزارت نفت بود به طوری‌که مرداد ماه سال گذشته و به فاصله چند روز پس از اخذ رای اعتماد وزیر نفت از مجلس شورای اسلامی، پاک نژاد به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی وزارت نفت منصوب شد.

محسن پاک نژاد متولد سال 1345 در تهران با لیسانس مهندسی برق از دانشگاه تهران (1367) و فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیر کبیر (1377) بوده که پیشتر به عنوان مشاور وزیر و رئیس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی(سال 76)، مدیر طرح توسعه میادین گازی(1377)، مدیر کل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی(1379)، عضو اصلی هیات مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (1379 تا 1386)، مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران( 1384 تا 1386)، معاون مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران( از 1386 تا 1392) مشغول به کار بوده است.

محسن پاک نژاد مدیرعامل شرکت نفتی بازرگانی نفت ایران (نیکو) در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل این شرکت گفت: گرفتن تصمیم درست در شرایط تحریم، ریسک زیادی به همراه دارد و این شرکت تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن این میزان ریسک به کار می بندد.

محسن پاک نژاد ابراز امیدواری کرد که رسیدن به این اهداف با همدلی و مشارکت متولیان امر، امکانپذیر است. 

کد خبر 2323010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha