۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶

احتمال بازگشت نصرتی و آل نعمه به تراکتورسازی/ مذاکره با سرمربی سابق پرسپولیس

احتمال بازگشت نصرتی و آل نعمه به تراکتورسازی/ مذاکره با سرمربی سابق پرسپولیس

تبریز – خبرگزاری مهر: مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز باب مذاکره با دو مدافع لیگ برتری را آغاز کرده اند و احتمال دارد طی چند روز آینده این دو بازیکن به اردوی سرخپوشان ملحق شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال فقر بازیکن در خط دفاعی تیم تراکتورسازی تبریز، مسئولان این باشگاه به دنبال جذب دو مدافع میانی هستند و طی آن باب مذاکره با دو بازیکن لیگ برتری را آغاز کرده اند.

یکی از این بازیکنان، محمد نصرتی مدافع چند فصل اخیر خود باشگاه تراکتورسازی است که حدود دو هفته قبل و پس از عدم توافق با مسئولان باشگاه تبریزی، راهی تهران و باشگاه پیکان شد. نصرتی البته قرارداد داخلی هم با پیکانی ها داشته اما مذاکرات جدید تراکتورسازان با این مدافع میانی، نصرتی را به بازگشت به تبریز ترغیب کرده است.

گویا باشگاه تراکتورسازی حاضر به پرداخت مطالبات فصل گذشته نصرتی شده تا این مدافع پس از گفتگو با باشگاه پیکان، دوباره به تبریز برگردد.

اما مدافع دیگر، احمد آل نعمه است که به همراه تیم ملی راهی برزیل شده بود. آل نعمه که در زمان حضور امیر قلعه نویی در تبریز در قلب خط دفاعی تراکتورسازی توپ می زد، قرار است بار دیگر در جمع سرخپوشان حاضر شود. البته این مدافع اهوازی همزمان با سه تیم دیگر نیز مذاکره کرده اما شواهد نشان می دهد که بازگشت او به تبریز محتمل تر از رفتنش به اصفهان و تهران است.

اما فارغ از جذب بازیکن از سوی مسئولان باشگاه تراکتورسازی، شنیده های غیر رسمی حکایت از احتمال حضور سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در کادر فنی تیم تراکتورسازی دارد. این مربی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر به همراه پرسپولیس را دارد، احتمال دارد چند هفته پس از شروع لیگ برتر روی نیمکت تیم تراکتورسازی بنشیند.

کد خبر 2324331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha