۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۸

لیگ جهانی والیبال 2014؛

عادل غلامی: با تمام قوا در خانه حریف بازی خواهیم کرد

عادل غلامی: با تمام قوا در خانه حریف بازی خواهیم کرد

سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان با تاکید بر اینکه تیم ایران برای پیروزی برابر لهستان به میدان می‌رود، گفت: به هیچ عنوان بازی با لهستان را دست کم نمی‌گیریم و با تمام قوا در خانه حریف بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل غلامی همچنین اظهار داشت: اگر بخواهیم در میان قدرت‌های مطرح والیبال جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در لهستان هم از وجهه والیبالی خود دفاع کنیم و همانند بازی تهران مقابل حریف جدی بازیکنیم و نتیجه دیدار را به نفع خود به پایان برسانیم.

وی در خصوص مصدومیت "شهرام محمودی" قطر پاسور تیم ملی والیبال گفت: شهرام برای تیم ایران وزنه‌ای محکم و جزو بهترین‌ها بود امیدوارم بتوانیم در مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی وی را نیز در ترکیب داشته باشیم.

این بازیکن لهستان را یکی از تیم‌های قدرتمند جهان والیبال دانست و یادآور شد: بازی در لهستان مقابل تماشاگران این کشور کار سختی خواهد بود آنها امسال میزبان رقابتهای قهرمانی مردان جهان هستند پس در خانه خود برای دفاع از عناوین گذشته شان پرقدرت‌تر کار می‌کنند.

دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: ما در مسابقات لیگ جهانی امسال پرقدرت‌تر از سال گذشته ظاهر شدیم چون تجربه بیشتری داشتیم شاید نوع اجرای بازی‌ها و افزایش تعداد رقابت‌ها تا حدودی خسته‌مان کرد ولی با توجه به تجربه‌ای که کسب کرده بودیم خیلی راحت با این مقوله کنار آمدیم.

تیم ملی والیبال نخستین بازی خود را برابر لهستان در هفته پایانی لیگ جهانی والیبال ساعت 22:45 روز جمعه برگزار می‌کند.

کد خبر 2324518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha