۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴

لیگ جهانی 2014 والیبال؛

کواچ: مهم نیست که صعود کرده‌ایم/ سعی می‌کنیم مانند تهران بازی کنیم

کواچ: مهم نیست که صعود کرده‌ایم/ سعی می‌کنیم مانند تهران بازی کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال در آستانه دیدار سوم تیمش برابر لهستان در چارچوب لیگ جهانی 2014 گفت: بدون توجه به اینکه صعودمان در مرحله نهایی قطعی شده، سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ که در نشست خبری دیدار سوم تیم های ایران و لهستان صحبت می کرد، اظهارداشت: خیلی خوشحالم که در لهستان هستم. چرا که والیبال در لهستان ورزش اول است و اهمیت زیادی دارد. ما حرکت می‌کنیم تا ببینیم چه چیزی اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیمخوب بازی کنیم. این مهم نیست که صعود کرده‌ایم. ما در هر بازی حداکثر توانایی خود را به کار می‌گیریم. سعی می‌کنیم مانند تهران بازی کنیم و آن را تکرار کنیم.  

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد چگونگی حضور ایران در سطح بالای والیبال دنیا و نتایج قابل قبول این تیم نیز خاطرنشان کرد: ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را انجام دهیم. اگر کسی بخواهد در این سطح بالای والیبال دنیا بازی کند باید در همه مسابقات همیشه خوب باشد.

به گزارش مهر، نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال پیش از دیدار سوم برابر لهستان در چارچوب لیگ جهانی 2014 در گدانسک و در سالن آرگو آرنا برگزار شد. دیدار تیم‌های ایران و لهستان امشب برگزار می‌شود.

کد خبر 2324771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha