۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۶

برای سفر به ترکیه؛

بازیکنان پرسپولیس 2 بامداد به درفشی‌فر می‌روند

بازیکنان پرسپولیس 2 بامداد به درفشی‌فر می‌روند

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به ترکیه ساعت 2 بامداد چهارشنبه به ورزشگاه درفشی‌فر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی پرسپولیس، سرخپوشان از ساعت 2 بامداد در مجموعه درفشی‌فر حضور پیدا می‌کنند و از آنجا با یک دستگاه اتوبوس راهی فرودگاه امام خمینی (ره) خواهند شد.

کاروان پرسپولیس ساعت 5:30 بامداد چهارشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی اطلس جت، تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کند. البته مسئولان این شرکت، تیم پرسپولیس را برای این پرواز میهمان کرده‌اند و در واقع سرخپوشان برای این اردو هزینه ایاب و ذهاب نخواهند داشت.

کاروان پرسپولیس پس از رسیدن به استانبول با یک دستگاه اتوبوس راهی محل برپایی اردوی خود خواهد شد که در مسیر استانبول به ازمیر قرار دارد و سرخپوشان به این منظور حدود یک ساعت و نیم در راه خواهند بود.

بر این اساس، بازیکنان پرسپولیس صبح امروز به دویدن و تمرینات هوازی و انجام حرکات کششی پرداختند. در جریان این تمرین امید عالیشاه و مهدی دغاغله با حضور در کلینیک طبق برنامه کادر پزشکی به انجام فیزیوتراپی پرداختند و محسن بنگر نیز به همراه سرخپوشان تمرین کرد.

تمرین صبح امروز آخرین برنامه تمرینی سرخپوشان در تهران قبل از سفر برای اردوی ترکیه بود. طبق برنامه کادر فنی، تمرین بعدازظهر امروز لغو شد تا اعضای تیم پیش از سفر 10 روزه، برنامه‌های خود را هماهنگ کنند.


 

کد خبر 2327623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha