۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰:۳۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مشخص شدن وضعیت خارجی‌های ذوب‌آهن تا پنجشنبه/ انصاریفرد را نمی‌خواستیم

مشخص شدن وضعیت خارجی‌های ذوب‌آهن تا پنجشنبه/ انصاریفرد را نمی‌خواستیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تا روز پنجشنبه نظر خود را درباره امضای قرارداد با دو بازیکن خارجی حاضر در تمرینات این تیم اعلام می‌کنند.

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط بازیکنان برزیلی و لیتوانیایی که به تازگی در تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شرکت داشته‌اند، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: رناتو، مهاجم برزیلی که طی روزهای گذشته در تمرینات ذوب‌آهن حضور داشته و همچنین مدافع تیم ملی لیتوانی، منتظر اعلام نظر کادر فنی هستند.

وی افزود: قرار است کادر فنی تیم تا روز پنجشنبه درباره این دو بازیکن نظر داده و شرایط آنها را بررسی کنند تا در صورت تایید کادر فنی، با باشگاه قرارداد امضا کنند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جذب دیگر بازیکنان مد نظر کادر فنی ذوب‌آهن بیان داشت: تیم ما هنوز یک سهمیه خالی برای جذب بازیکن لیگ برتری دارد و ممکن است این سهمیه را با جذب یک بازیکن در پست مدافع راست، چپ یا مهاجم استفاده کند.

وی ادامه داد: هنوز در این زمینه اقدامی انجام نشده و بازیکن خاصی مد نظر کادر فنی تیم قرار نگرفته اما در صورتی که بازیکنی مد نظر قرار گیرد، با وی قرارداد امضا می‌شود.

شجاعی در مورد به توافق نرسیدن باشگاه ذوب‌آهن با هاشم بیک‌زاده گفت: مبلغ  درخواستی بیک‌زاده در توان باشگاه ذوب‌آهن نبود و به همین دلیل جذب این بازیکن منتفی شد اما باشگاه ذوب‌آهن تصمیمی برای جذب کریم انصاری‌فرد نداشت.

 

کد خبر 2327948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha