۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۳

تمرین سرخپوشان پشت درهای بسته؛

تشریح آخرین وضعیت بدنی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس

تشریح آخرین وضعیت بدنی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنامه ما در این دو هفته آن است که بازیکنان را سر حال بیاوریم تا لیگ را با قدرت شروع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مولایی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت آمادگی بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: در ترکیه اردوی خوبی داشتیم و برنامه‌های مورد نظرمان به مرحله اجرا در آمد. در حال حاضر برنامه بدنسازی تکمیل شده است. البته دو هفته حساس پیش رو داریم. باید در این دو هفته شرایط بچه‌ها را حفظ کنیم و البته تمرینات سرعتی و رفلکسی را ادامه می‌دهیم.

وی اضافه کرد: فردا (دوشنبه) دو جلسه تمرین داریم ولی احتمالا تمرینات به روزی یک جلسه کاهش می‌یابد. برنامه ما در این دو هفته آن است که بازیکنان را سر حال بیاوریم تا لیگ را با قدرت شروع کنند.

بدنساز پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک تست بدنی هم در این مدت خواهیم داشت. با توجه به اینکه یک بازی تدارکاتی هم داریم، قرار است با علی دایی صحبت کنم تا برای این تست برنامه‌ریزی شود. هدف این است که میزان پیشرفت بازیکنان را بسنجیم و ببینیم سطح بدنی هر یک در چه وضعیتی قرار دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز یکشنبه از ترکیه به تهران بازگشت و قرار است از فردا دوشنبه تمریناتش را از سر بگیرد. تمرینات سرخپوشان تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. همچنین قرار است در صورت انجام بازی تدارکاتی در این هفته، این دیدار هم پشت درهای بسته انجام شود.

کد خبر 2334765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha