۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸

مهر منتشر کرد؛

فهرست 329 عنوان کتاب‌ جدیدی که ارشاد از ناشران خریداری کرد

فهرست 329 عنوان کتاب‌ جدیدی که ارشاد از ناشران خریداری کرد

هیات انتخاب و خرید کتاب با انتخاب 329 عنوان کتاب دیگر از ناشران جهت خریداری از ناشران و در شمارگان 45 هزار و 750 نسخه موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته 29 تیرماه تشکیل جلسه داد و با انتخاب 329 عنوان کتاب در شمارگان 45 هزار و 750 نسخه جهت خرید از ناشران سراسر کشور، موافقت کرد.

در این جلسه که پانصد و هفدهمین جلسه هیئت انتخاب و خرید کتاب به شمار می‌رود و با حضور محمدعلی مهدوی‌راد، حمیدرضا ارباب سلیمانی، علی شجاعی‌صائین، علی‌اصغر سیدآبادی، علی‌اصغر محمدخانی، محمدکاظم شمس، علی اوجبی و مصطفی امیدی برگزار شد، همچنین مصوب شد که اعتبار کتب انتخاب شده برای خرید، 30 مهر 1393 باشد به این معنی که ناشران الزاماً می‌بایست تا این تاریخ نسبت به ارائه کتب مصوب به هیئت مزبور اقدام کنند و در غیر این صورت، خرید آنها منتفی خواهد شد.

همچنین بر اساس فهرست کتب مصوب در جلسه دیروز هیئت انتخاب و خرید کتاب، کمینه و بیشینه نسخه‌های مصوب کتاب‌ها، به ترتیب 50 و 600 نسخه است. چندین عنوان کتاب‌ در تعداد 50 نسخه خریداری شده‌اند اما کتابی که بیشترین تعداد نسخه برای خرید را به خود اختصاص داده، «قران حکیم»، نام پدیدآورنده آن «آیت‌الله مشکینی» و ناشر آن نیز انتشارات «دریای معرفت» است.

از دیگر نکات قابل ذکر در این فهرست، خرید 2 عنوان از کتاب‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی با عنوان «هاشمی رفسنجانی: کارنامه و خاطرات جنگ تحميلی و دفاع مقدس- روزهای پایداری» و دیگری کتاب «کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال 1370 (سازندگی و شکوفایی)» هر یک در 200 نسخه است. بهای هر کدام از این کتاب‌ها 25 هزار تومان و ناشر هر دو، «دفتر نشر معارف انقلاب» است.

فهرست کتاب‌های جدید مصوب از سوی هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می‌توانید در این لینک ملاحظه کنید.

کد خبر 2335061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha