۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱

رضایی:

رتبه اول کرمانشاه در بیکاری در شان مردم استان نیست

رتبه اول کرمانشاه در بیکاری در شان مردم استان نیست

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با وجود جایگاه ممتاز تاریخی و استراتژیک در کشور، نباید در بحث بیکاری در رتبه اول قرار بگیرد که این موضوع به هیچ وجه در شان مردم این استان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کرمانشاه شامگاه یکشنبه در مراسم کلنگ زنی مرحله دوم مجتمع توریستی و تفریحی "ستاره اورامان" روانسر اظهار داشت: استان کرمانشاه با وجود جایگاه ممتاز تاریخی و استراتژیک در کشور، نباید در بحث بیکاری در رتبه اول قرار بگیرد که این موضوع به هیچ وجه در شان مردم این استان نیست.

ابراهیم رضایی گفت: کرمانشاه از استانهای مطرح کشور است، لذا نباید اجازه دهیم مسایلی همانند بیکاری مردم این خطه از ایران اسلامی را آزار دهد.

وی با اشاره به اینکه برای برون رفت از این معضل نیازمند همراهی و تلاش دوچندان مسئولان امر هستیم، تاکید کرد: باید برای برون رفت از مشکل بیکاری در استان کرمانشاه از پتانسیل های بخش خصوصی و سرمایه گذاری های غیردولتی بهره ببریم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: برای رسیدن به این مهم باید مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری در بخش خصوصی در استان کرمانشاه را از بین ببریم.

رضایی گفت: بنده از همان روز اولی که به استان کرمانشاه آمدم، اعلام کردم که درب اتاقم بر روی سرمایه گذاران باز است و هرگونه حمایتی را از آنان خواهم داشت.

کد خبر 2335067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha