۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰

نوروزی:

پروازهای فرودگاه گرگان افزایش می یابد / ایرباس 320 در آسمان گرگان

پروازهای فرودگاه گرگان افزایش می یابد / ایرباس 320 در آسمان گرگان

گرگان - خبرگزاری مهر: دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان از افزایش پروازهای فرودگاه گرگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت اله نوروزی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:پس از جلسه با رئیس سازمان هواپیمائی کشور و درخواست نمایندگان استان گلستان از وی برای افزایش پرواز های فرودگاه گرگان و استفاده از هواپیماهای مجهز برای مردم شریف استان گلستان بزودی دو پرواز برای استفاده مردم به مقصدتهران اضافه خواهد شد.

نوروزی ضمن بیان اینکه فرودگاه گرگان از جمله فرودگاههای شلوغ کشوراست ابرازامیدواری کرد: شرکت های خصوصی هواپیمائی از سرمایه گذاری در فرودگاه گرگان بهره خواهند برد و باورود هواپیمای جدید، میزان امنیت و آسایش مردم استان گلستان افزایش خواهد یافت.

تیمور امیری مدیرکل فرودگاه های استان گلستان نیز با بیان این که دو پرواز هفتگی از فرودگاه گرگان به  تهران اضافه شده، بیان کرد: هواپیمایی اترک در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته با هواپیمای ایرباس 320 در این مسیر پرواز خواهد داشت.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، نخستین پرواز دوم مرداد انجام و به صورت برنامه‌ای ادامه پیدا خواهد کرد و در صورت استقبال مردم، تعداد آن افزایش خواهد یافت.

وی همچنین بیان کرد: بتازگی شرکت‌های هواپیمایی ماهان و قشم نیز با پیگیری‌های نمایندگان مجلس، مقامات استانی و مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان، برای برقراری پرواز از فرودگاه گرگان به مقاصد مختلف داخلی اعلام آمادگی کرده‌اند.

علی مرگدری، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری گلستان هم ضمن تشکر از هواپیمایی اترک گفت: امیدوارم که همکاری آژانس های هواپیمایی استان با هواپیمایی اترک بتواند به نفع مردم استان باشد.

وی ضمن اشاره به پرواز آزمایشی این هواپیمایی عنوان کرد: می توانیم بعد از یک دوره آزمایشی به نشست های تخصصی دراین باره بپردازیم که قطعاً نتیجه آن می تواند برای مردم استان مفید باشد.

همچنین حمید دامغانی، رییس اتاق بازرگانی گرگان گفت: برای حضور این خط هوایی در استان تلاش زیادی انجام شده است.  امیدوارم با همکاری آژانس ها و شرایط خوب پرواز این هواپیمایی، این خط را برای استان همیشگی کنیم.

دامغانی افزود: این هواپیمایی نزدیک به دو سال از فعالیتش می گذرد و هم اکنون پروازهایی را به کیش، تبریز، شیراز، قشم و تهران را با هواپیمایی ایرباس 320 انجام می دهد.

 

کد خبر 2335393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha