۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷

محمدرضا داورزنی:

والیبالیست‌های ایران تجربه فشار بالای بازی‌های مرحله نهایی را نداشتند

والیبالیست‌های ایران تجربه فشار بالای بازی‌های مرحله نهایی را نداشتند

رئیس فدراسیون والیبال ایران با تاکید بر اینکه نتایج تیم ملی در لیگ جهانی راضی کننده بود تاکید کرد: بازیکنان ایرانی تجربه فشار بالای مرحله نهایی لیگ جهانی را نداشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم استقبال از ملی‌پوشان والیبال ایران در فرودگاه امام(ره) در خصوص عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی 2014 بیان کرد: انتظارات از تیم ملی به جا است ولی باید به سطحی از پیشرفت برسیم که روی سکوی جهانی قرار بگیریم. کسب رتبه چهارم راضی کننده و تجربه بزرگی برای ما بود و باید خود را برای المپیک 2016 و 2020 آماده کنیم و پشتوانه‌سازی لازم را انجام دهیم.

وی افزود: تیم ملی والیبال در بازی‌های خانگی که برگزار کرد عملکرد خوبی را داشت و در این بین مردم به خوبی از تیم کشورمان حمایت کردند که این به نوعی قوت قلب و انگیزه برای بازیکنان و کادر فنی بود.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: ما در مرحله نهایی مسابقات موسوی را به خاطر آسیب دیدگی در بازی با آمریکا از دست دادیم و باید از پزشک تیم تشکر کنم که وی را به دیدار برابر ایتالیا رساند. بهرحال خستگی و فشار بالای بازی‌های مرحله نهایی روی کیفیت کار تیم ایران تاثیر گذاشته بود و باید عنوان کنم که بازیکنان ایران بازی در این سطح و فشار بالای آن را تجربه نداشتند.

تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب عنوان چهارم رقابتهای لیگ جهانی بامداد امروز سه‌شنبه وارد تهران شد.

کد خبر 2335833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha