۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۴

آدم ربایی برای سرقت از طلافروشی

آدم ربایی برای سرقت از طلافروشی

سارقاني که با ايجاد رعب و وحشت و آدم ربايي اعضا يک خانواده طلا فروش در شهرستان سميرم، اقدام به سرقت 5 کيلوگرم طلا كرده بودند در عمليات ويژه پليس استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، "سردار آقاخاني" فرمانده انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: سه نفر سارق در حالي که سر و صورت خود را پوشانده و به منزل طلا فروشي در شهرستان سميرم وارد و با بستن دست و پاي اعضاء يك خانواده آنها را با خود به نقطه اي در خارج از شهر منتقل كردند که موضوع بصورت ويژه در دستور كار ماموران پليس استان قرار گرفت.

رئيس پليس استان اصفهان با بيان اينكه آدم رباها سپس با تهديد طلا فروش در قبال آزادي اعضاء خانواده اقدام به سرقت 5 کيلوگرم طلا كرده بودند، عنوان داشت:با اقدامات ويژه پليسي كه با عمليات منسجم و مشترك ماموران پليس آگاهي استان و فرماندهي انتظامي شهرستان سميرم انجام شد نهايت اين افراد شناسايي و دستگير شدند.

"سردار آقاخاني" با اشاره به كشف وجوه حاصل از فروش طلا و مقاديري از طلاجات به سرقت رفته ،بيان داشت: سردسته اين باند که از مجرمان فراري و تحت تعقيب پليس و مقامات قضايي مي باشد با همدستي دو نفر ديگر اين سرقت را طراحي و به اجرا گذاشتند كه همگي آنها نيز دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه با اشاره به اقدامات ويژه پليس استان و همكاري خوب دستگاه قضايي در راستاي طرح مبارزه با سرقت ،خاطر نشان كرد: مشاركت و همكاري آحاد مختلف مردم اعم از صنوف ،سازمان ها ،  نهادها و ... همچون گذشته با پليس نقش مهمي در پيشگيري از جرايم بخصوص سرقت دارد.

کد خبر 2337066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha