۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲

در دیدار با کفاشیان/

استاندار اصفهان خواستار ساخت هرچه سریع‌تر ورزشگاه نقش‌جهان شد

استاندار اصفهان خواستار ساخت هرچه سریع‌تر ورزشگاه نقش‌جهان شد

اصفهان – خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان بر ساخت هرچه سریعتر ورزشگاه نقش جهان تأکید کرده و با برقراری تماس تلفنی با وزیر ورزش و جوانان خواستار ساخته شدن سریع‌ این ورزشگاه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس فدراسیون فوتبال در سفر یک روزه خود به اصفهان در محل استانداری اصفهان با استاندار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شامگاه چهارشنبه با اتمام مجمع عمومی هیات فوتبال استان اصفهان، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ برترو علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال در محل استانداری اصفهان با زرگرپور استاندار اصفهان دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه عملکرد هیات فوتبال استان اصفهان از سوی ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال مطرح گردید که مورد توجه استاندار اصفهان قرا گرفت.

در ادامه استاندار اصفهان با آگاهی کامل از فعالیت های هیات فوتبال استان اصفهان گفت: استانداری اصفهان امادگی کامل برای حمایت از توسعه ورزش فوتبال در استان اصفهان را دارد.

همچنین علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه از استاندار اصفهان خواست با توجه به شرایط خوب این استان برای میزبانی مسابقات بین‌الملی، ساخت ورزشگاه نقش جهان سرعت بیشتری بگیرد چراکه یکی از مهمترین مسائل در گرفتن میزبانی مسابقات بین‌المللی داشتن ورزشگاه مناسب با استانداردهای بین المللی است.

استاندار اصفهان  در پاسخ به این درخواست کفاشیان گفت: آمادگی کامل برای پیگیری این مسئله را داریم و برای حل این مشکل جدیت کامل را داریم.

زرگرپوردر ادامه جلسه با برقراری تماس تلفنی با گودرزی وزیر ورزش و جوانان، موضوع با اهمیت ورزشگاه نقش جهان را مورد مشاوره و مذاکره قرار داد.

وی در پایان این جلسه تصریح کرد: استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات بین المللی را دارد و پیشنهاد اصفهان به عنوان شهر پایلوت می‌تواند در توسعه هرچه بیشتر فوتبال در کشور نقش داشته باشد

کد خبر 2337371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha