۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵

شیشه فروش در گفتگو با مهر:

روند فرونشست زمین در دامنه متوقف شده است

روند فرونشست زمین در دامنه متوقف شده است

اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد مدیرت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر روند فرونشست زمین در شهر دامنه متوقف شده، گفت: در حال حاضر اقدامات مورد نیاز برای بازسازی و مقاوم سازی 320 واحد مسکونی در این شهر در دستور کار قرار گرفته است.

منصور شیشه فروش در  گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بررسی‌ها در خصوص دلیل فرونشست زمین در دامنه به پایان رسیده، اظهار داشت: برداشت بی رویه از آبهای غیر سطحی دلیل فرونشست زمین در این منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند فرونشست زمین در شهر دامنه متوقف شده است، افزود: در حال حاضر اقدامات مورد نیاز برای بازسازی و مقاوم سازی 320 واحد مسکونی در این شهر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به مصوبه هیات دولت در خصوص بازسازی و مقاوم سازی خانه‌ای آسیب دیده از فرونشست زمین در شهر دامنه نیز بیان داشت: بر اساس این مصوبه 5 میلیون تومان کمک هزینه‌ی بازسازی و نوسازی به صورت بلا عوض به خانوارهای آسیب دیده پرداخت می‌شود.

وی به پرداخت 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی برای خانه‌های آسیب دیده‌ی شهر دامنه نیز اشاره کرد و افزود: این تسهیلات با ارایه نظرات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

شیشه فروش افزود: در صدد افزایش میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای مالکان خانه‌های آسیب دیده در حادثه‌ فرونشست زمین در شهر دامنه هستیم.

کد خبر 2338370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha