۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

صرامی به مهر خبر داد:

رفع مشکلات بیمه کارگران ساختمانی در آینده نزدیک

رفع مشکلات بیمه کارگران ساختمانی در آینده نزدیک

اصفهان – خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری تعدادی از نمایندگان مجلس طرحی به مجلس برای رفع مشکلات بیمه کارگران ساختمانی ارائه داده اند که این طرح با ارائه به کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان تصویب نهایی شده و موجب رفع مشکل خلاف سازی ها نیز خواهد شد.

محسن صرامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه چند سال است مردم کشور ما در زمینه دریافت پروانه ساختمان مشکلی دارند، اظهار داشت: بیمه کارگران ساختمانی در سال 91 مشکلات زیادی ایجاد کرده بود که به همین دلیل برخی متقاضیان ساخت مسکن به علت هزینه های زیاد بیمه کارگران از دریافت پروانه ساختمان از شهرداری استقبال نمی کردند.

وی افزود: بر این مبنا در سال 92 پیشنهادی در این زمینه داشتیم که هم به نفع شهرداری و هم ارباب رجوع بود اما این طرح در سال 93 رأی نیاورد و مشکلات سال 91 تکرار شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در سال جاری تعدادی از نمایندگان مجلس طرحی به مجلس ارائه داده اند تا با رفع مشکلات بیمه کارگران ساختمانی در ادامه نیز مشکل خلاف سازی ها به دلیل هزینه های زیاد دریافت پروانه ساختمان و بالتبع آن مشکل کاهش دریافت پروانه برای شهرداری ها حذف شود.

وی اضافه کرد: این طرح به کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان ارائه شده و با پیگیری های بنده و اخذ امضا از 60 نفر از نمایندگان مجلس در اولویت تصویب نهایی قرار گرفت.

صرامی تصریح کرد: امیدواریم با تصویب این طرح همچنین مشکلات ایجاد شده برای صدور پروانه ساختمان هم برای شهرداری و نیز ارباب رجوع و کارفرمایان رفع شود.

کد خبر 2339068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha